Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

FORUM update

Gestart door doomslu, 16 augustus 2015, 14:42:33 PM

doomslu

Ok, het is me nu duidelijker.
Het 3-rail forum heeft wel dezelfde software maar ze gebruiken een andere layout.
Het knopje met het duimpje staat daar wel op een logischere plaats, dat moet ik toegeven.

Met dank aan Peter.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

kijk dat vind ik nu ne keer "HEEL LEUK"  ;D  ;)

Alberke

Mensen mensen toch, hebt ge nu echt niks anders te doen? Ga met uw treintjes spelen!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Jurgen

Wanneer je op de knop "vind ik leuk" klikt, verschijnt er ineens dat je het niet leuk vindt. Dat vind ik leuk. Of net niet?  ??? Ik weet het niet goed meer.


Laat het maar gewoon allemaal staan zoals het staat. Verandering betekent ook aanpassing en dat heeft tijd nodig. We zullen het wel gewoon worden en over een paar maanden zie je dat knopje zelfs niet meer staan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Brunel

Je kunt weer ontleuken.  ;D

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 maart 2023, 15:40:39 PMinderdaad maar echt duidelijk vind ik het niet zou eigenlijk de knop moeten zijn , zou beter aangegeven zijn zoals citeer, nu als je iets opent zelfs een overlijden staat er onder ik vind het leuk


Dat is echt wel raar inderdaad. Verander dan de tekst in 'waardeert' of verplaats die leukknop of nog beter doe beide.

Metpetergaathetbeter

#260
het mag een duimpje(daar is het ook een duimpje maar er verschijnt  X maal wardeer al naar gelang het ook aanklikken) blijven.

Leuk is dan weer dat je ook kan zien wie het leuk vinden. Trouwens als je een handeling doet om te reageren,citeren ...........moet je ook rechts gaan aanklikken en staat niet onder elke reactie die van NIET U is leuk

Kautenbach

 8) ....kan ik nou mn eigen berichtje ook leuk vinden?  ;D  8)

Kautenbach

....nee dus, dat is wel grappig dan ;D

factageklerk

Jammer dat het zo lastig is om gewoon een foto te kunnen posten
 

Ronald

Nee hoor, dat is het niet. Fotoservertjes genoeg die niks kosten. Anders een betaald Flickr of zo nemen, kun je overal naar hartenlust je foto's neerplempen ;)

ronaldk

Even een vraag: Kan "vind ik leuk" naar "waardeer ik" verandert worden? Dit omdat je nu bij een overlijdens bericht het gekke krijgt dat mensen bepaalde teksten "leuk vinden". Mogelijk bedoelen ze het niet zo maar staat wel heel erg idioot.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ramdani

Citaat van: factageklerk op 27 maart 2023, 21:17:42 PMJammer dat het zo lastig is om gewoon een foto te kunnen posten
Citaat van: Ronald op 28 maart 2023, 14:42:18 PMNee hoor, dat is het niet. Fotoservertjes genoeg die niks kosten. Anders een betaald Flickr of zo nemen, kun je overal naar hartenlust je foto's neerplempen ;)

op het 3-railforum sleep je gewoon een foto van je eigen computer naar je bericht,
van die fotoservers zijn er al een aantal die de stekker er uit hebben getrokken, waardoor je op verschillende forums foto's van katten ziet; en niet iedereen plempt zijn foto's overal neer.

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

jakke

#268
Citeerop het 3-railforum sleep je gewoon een foto van je eigen computer naar je bericht,
van die fotoservers zijn er al een aantal die de stekker er uit hebben getrokken, waardoor je op verschillende forums foto's van katten ziet; en niet iedereen plempt zijn foto's overal neer.

mvg,
Michel

Tja juist . Aan de overkant is het gras altijd groener. Maar dan alles vergelijken . Misschien is de "stichting" 3-rail wel behoorlijk rijk en kan er zo meer serverruimte beschikbaar gesteld worden .
Of ben je bereid met bv kalenders te gaan leuren tenvoordele van het msm-forum .
Of doneer je graag ?Alleen maar om gemakkelijk een foto in een bericht te slepen .
De forum beheerder zal het graag een bericht krijgen over je mogelijke substantiĆ«le sponsoring  .
Tot dan ,tevreden zijn met de mogelijkheden die hier geboden worden .

Hop .
En nu model bouwen .

Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Metpetergaathetbeter

In Nederland is er alvast een forum dat geregeld om fondsen vraagt, ik weet niet of 3r. dat ook doet, anderzijds zit op een server van iemand van het bestuur zelf  dacht ik. M.a.w. het is overal wel wat en nu met de lente in het land is het groen altijd .........