FORUM update

Gestart door doomslu, 16 augustus 2015, 14:42:33 PM

Metpetergaathetbeter

ik zie het nog steeds niet maar nu blijken zelfs berichten van dit draadje tot de start "leuk te zijn", misschien moet je maar eens toevoegen wie het leuk vind want anders lijkt het mij nauwelijks toegevoegde waarde

ACFI

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 maart 2023, 15:26:15 PMik zie het nog steeds niet maar nu blijken zelfs berichten van dit draadje tot de start "leuk te zijn", misschien moet je maar eens toevoegen wie het leuk vind want anders lijkt het mij nauwelijks toegevoegde waarde
peter

gewoon klikken op het lijntje dat zegt hoeveel er het leuk vonden.

ACFI

Metpetergaathetbeter

inderdaad maar echt duidelijk vind ik het niet zou eigenlijk de knop moeten zijn , zou beter aangegeven zijn zoals citeer, nu als je iets opent zelfs een overlijden staat er onder ik vind het leuk

https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,32988.msg487642.html#msg487642 willekeurig

Metpetergaathetbeter

#243
ondertss toch gezien dat er ook valt uit te maken wie het leuk vond maar de vind ik leuk zou wellicht beter naar rechts opschuiven en als knop moeten kunnen doorgaan. Ik opende bij proef dat draadje en onder die herdenking staat zoals overal "vind ik leuk "

doomslu

Voor alle duidelijkheid: dat knopje 'vind ik leuk' dient om op te klikken als je dat bericht leuk vindt.
Het gaat ons misschien verlossen van de vele berichtjes met 'Tof', 'Leuk', 'bravo' en zo... En als je iets toont of schrijft zie je meteen of er mensen zijn die dit leuk vinden. Er waren soms mensen die zich vragen stelden omdat op hun bericht geen reactie kwam.

Ok, het is misschien allemaal wat Facebookachtig, maar het is een optie die we kunnen openstellen of niet. Geef het een kans.

En, ik ga niet aan de software prutsen om het op een andere plaats te zetten of zo. Dat is geen goed idee.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

maar als je nu dat knopje vind ik leuk naast reageer zou plaatsen lijkt alles opeens niet meer allemaal leukte zijn zoals het nu uitschijnt !

SuSke

Peter, zoals het nu staat heeft het betrekking op een reactie die gegeven wordt.
Zet je 'vind ik leuk' als "knop" naast de Reageer en andere knoppen, dan vindt je de hele draad leuk en schiet de knop z'n doel voorbij.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

niet als je het in een blokje steekt en wanneer je het aanklikt komt het toch links te staan als reageren

SuSke

Je snapt hem niet Peter.
De balk onderaan is globaal over het volledige topic.
Het 'vind ik leuk' handje is gelinkt aan elke post. Je kan dan willekeurig een post leuk vinden in plaats van gelijk het hele topic.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#249
een vb van een post op Re: Show je realistische treinsamenstelling   https://forum.3rail.nl/index.php?topic=54982.msg1504704#msg1504704 (ik weet niet of jullie het kunnen bekijken maar onderstaande geeft weer wat er te zien is(mogelijks moet je geregistreerd daar zijn   

Geplaatst Op: dinsdag 14 maart 2023, 16:48:42
treinen van/naar en door Zwitserland

wat stelletjes( Lima/Roco), enkele samenstellingen w.o. de meeste de Vauban betroffen,eentje losse wagens die een Models World set vormden, een Models world set aangevuld met een roco Memling I6 met sluitverlichting

ook blijkbaar een verloren gereden belg. goederentrein

wat minder dan anders want wij hadden panne  met de elektriciteit gehad en de chauffage was uitgevallen en daardoor brachten sommige hun werkgerief mee na een telefoontje van mij

4 personen waarderen dit.                                                                                                                      En dat duimpje staat ook naast de reageer-, citeer-,meer- knoppen

                                                                                                                                                             


En maakt meteen de zaak veel overzichtiger



Geert

Bij mijn eigen reacties stat geen knop 'Vind ik leuk'  :(


Geert  ;)
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

 ;D  Je kunt jezelf niet leuk vinden!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stieven76

@Peter. Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is. Nu kan je een 'vind ik leuk' reactie geven op een bepaalde post in een draadje.
Zo kan je eventueel alleen maar de positieve bijdragen 'belonen' ipv een volledig draadje waar mss maar één interessant antwoord in staat en de rest gezever en/of geruzie is.

Ge moet natuurlijk mee willen  ;D

Murphy

Citaat van: doomslu op 25 maart 2023, 10:13:37 AM;D  Je kunt jezelf niet leuk vinden!  ;)

Er zijn er nochtans veel die dit wel doen (bewust of onbewust)
 ::)
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Metpetergaathetbeter

#254
nee het is enkel de knop vind ik leuk als die rechts staat  is het gewoon overzichtiger. De plaats waar hij staat geeft geen functie verandering

Nu vroeg ik bij wijze van proef hier mijn zoon en mijn vrouw een willekeurig draadje te bekijken, het eerste dat zij zeiden : " blijkbaar vind jij alles leuk ! Na gevraagd te hebben wat valt er U hier(bij) op ?