Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

FORUM update

Gestart door doomslu, 16 augustus 2015, 14:42:33 PM

doomslu

Citaat van: ceuleer op 13 maart 2023, 18:40:15 PM
Citaat van: ceuleer op 13 maart 2023, 11:39:29 AMWat ik nergens terug vind is hoe dikwijls het topic gelezen werd.


Dat bedoel ik niet Luc, wat ik wel bedoel is wanneer je een willekeurig topic aanklikt, dan zie je bovenaan de pagina hoeveel keer dit topic gelezen is. Dat vind ik nu niet terug.
Oei, dat heb ik nooit gemerkt... Zal misschien wel ergens een optie zijn...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

JerryCrazy

Citaat van: ceuleer op 13 maart 2023, 18:40:15 PMDat bedoel ik niet Luc, wat ik wel bedoel is wanneer je een willekeurig topic aanklikt, dan zie je bovenaan de pagina hoeveel keer dit topic gelezen is. Dat vind ik nu niet terug.

Ik zie de optie niet. :-X

Ik denk dat je daarvoor de themabestanden van het forum moet aanpassen.

JerryCrazy

#197
Citaat van: JerryCrazy op 13 maart 2023, 19:45:52 PMIk denk dat ik de optie opnieuw heb ingeschakeld, is het weer beschikbaar voor gebruikers?
(Ik heb admin-rechten, ik zie soms andere dingen dan gebruikers)

De locatie is tegelijk met de voornaam toegevoegd, ik weet niet waarom. ??? Ik kan het zo laten of proberen de locatie te verwijderen.

Edit : Ik heb de locatie verborgen zoals voorheen.

Jurgen

#198
Ik had een paar dagen niet meer ingelogd en ondertussen is mijn computerscherm stuk gegaan. Tijdelijk maar een ander aangesloten, wat al een aanpassing was, want het vorige was nog een vierkant exemplaar. Na meer dan 20 jaar dienst, mag dat al eens stuk gaan.  ;D
Maar wat een aanpassing met het nieuwe forum! Fris en fruitig, maar ik moet het nog gewoon worden.

Trouwens, misschien een stomme vraag, maar ik zie de knop om uit te loggen niet meer staan.  :-[

EDIT: Never mind, staat helemaal links bovenaan, wanneer ik op mijn naam klik, in een menu.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

JerryCrazy

Je verbreekt NOOIT de verbinding met MSM... ;D



;)

Metpetergaathetbeter

symbooltje  gender(neutraal?) gaat dat op termijn ook niet voor problemen zorgen (transitie?)

perk

Ik merk net dat ik een Skype icoon naast mijn naam, en in mijn profiel kan ik het veldje met skype gegevens niet leeg maken.

Stoort me niet, maar ik wou het maar melden.

DelticPower

Goed gewerkt, ziet er weer fris en fruitig uit. Moet alleen nog wat wennen.

Groeten Jan

doomslu

Citaat van: perk op 14 maart 2023, 10:38:08 AMIk merk net dat ik een Skype icoon naast mijn naam, en in mijn profiel kan ik het veldje met skype gegevens niet leeg maken.

Stoort me niet, maar ik wou het maar melden.
Ik zie geen Skype-icoon??
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

JerryCrazy

Ik ook niet.

Om het pictogram op het forum te laten verdwijnen, moest je gewoon de pagina verversen nadat je je profiel had gewijzigd.

perk

inderdaad, het icoon is nu weg.

Maar in mijn profiel 'Je Skype-gebruikersnaam' dat veldje kan ik niet leegmaken.   Zelfs na opslaan komt de username terug.

marimon

Mooie frisse verandering. Het is voor mij nog eventjes zoeken naar ditjes en datjes maar goed, dat hoort er bij.
Top!
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Jurgen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 maart 2023, 10:29:06 AMsymbooltje  gender(neutraal?) gaat dat op termijn ook niet voor problemen zorgen (transitie?)

In dat opzicht mag de naam van Modelspoormagazine ook wel wijzigen. Ik vind dat we de modeltrein te veel benadelen met deze naam. En de modelbomen, modelauto's, modelhuisjes, modelmensjes,...

Ik stel voor om de naam te wijzigen naar Modelwereldmagazine, zo dekken we toch net iets meer hé. Hoewel, er bestaan ook al UFO's en aliens in model. Misschien beter Modeluniversummagazine dan? Of Modelheelalmagazine.

't Is maar een voorstel hé.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: perk op 14 maart 2023, 11:44:54 AMinderdaad, het icoon is nu weg.

Maar in mijn profiel 'Je Skype-gebruikersnaam' dat veldje kan ik niet leegmaken.   Zelfs na opslaan komt de username terug.
Klopt. Ik heb een poging gewaagd om die te wijzigen en nu zie ik mijn usernaam steeds verschijnen in dat vakje. Hier loopt iets fout blijkbaar...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

JerryCrazy

Is het niet gewoon de webbrowser die deze informatie bewaart?

Thuis voegde ik de naam "Test" toe, het pictogram verscheen.
Ik verwijderde de naam Test, het pictogram verdween.

Als ik dubbelklik in het Skype-vak, wordt mijn naam Test opgeslagen, maar het is alleen de browser.

Als ik naar een andere browser ga, bestaat deze informatie niet.