Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

FORUM update

Gestart door doomslu, 16 augustus 2015, 14:42:33 PM

doomslu

Citaat van: ceuleer op 13 maart 2023, 11:39:29 AMWat ik nergens terug vind is hoe dikwijls het topic gelezen werd.
Hier?

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Lijn50

Leuke en overzichtelijke presentatie. Tof 👍👍👍

Geert

#182
Kan ik eindelijk iets nuttig doen met mijn iPhone,  MSM Forum lezen  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

stoomlokje

moeten we nu elke maand terug inloggen?
grtjs,
S

Geert

Ik merk wel dat oude bijdragen voor deze datum (13/3/2023) niet meer gewijzigd kunnen worden? Zoals aanpassen veranderde links naar foto's, Youtube filmkes enz... (of ben ik verkeerd)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Geert

#185
De nieuwe optie link naar YOUtube filpjes toevoegen eens testen  :)


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

Het werkt hé Geert.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: Geert op 13 maart 2023, 12:52:12 PMIk merk wel dat oude bijdragen voor deze datum (13/3/2023) niet meer gewijzigd kunnen worden? Zoals aanpassen veranderde links naar foto's, Youtube filmkes enz... (of ben ik verkeerd)

Geert
Dat is aanpasbaar. Ik bekijk het even.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stoomlokje

Luc,
vroeger konden we onderaan lezen welke topics er zeer recent werden besproken, nu niet meer.
Komt dat nog terug ?
Dat was gemakkelijk om een topic , dat je juist daarvoor had bekeken, en het forum eventjes had gesloten om dit terug te vinden, en alsnog te bekijken of op te reageren.
Dat kan nu helaas niet meer, want alleen de nog niet door mij geopende topics komen terug op het scherm.
grtjs,
Saskia

doomslu

Saskia, als je op de oranje "Index" knop drukt dan krijg je de volledige lijst met topics te zien (zoals vroeger) en als je dan helemaal naar onder scrollt zou je die laatste berichten moeten zien:




Zie je ze niet? Misschien moet je dat knopje even drukken:



luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

Citaat van: stoomlokje op 13 maart 2023, 12:39:54 PMmoeten we nu elke maand terug inloggen?
grtjs,
S
Er is ook een optie "blijvend" (of zo iets)  helemaal bovenaan het keuzelijstje
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer

Citaat van: doomslu op 13 maart 2023, 12:23:13 PM
Citaat van: ceuleer op 13 maart 2023, 11:39:29 AMWat ik nergens terug vind is hoe dikwijls het topic gelezen werd.
Hier?



Dat bedoel ik niet Luc, wat ik wel bedoel is wanneer je een willekeurig topic aanklikt, dan zie je bovenaan de pagina hoeveel keer dit topic gelezen is. Dat vind ik nu niet terug.

Martin Welberg

Hmmm, geloof dat ik me er wel in kan vinden.

Martin Welberg

Wat ik wel jammer vind is dat er geen naam meer onder de forumnaam staat. Vond dat altijd wel prettig als je iemand aan wilt spreken.

JerryCrazy

Ik denk dat ik de optie opnieuw heb ingeschakeld, is het weer beschikbaar voor gebruikers?
(Ik heb admin-rechten, ik zie soms andere dingen dan gebruikers)