Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Antwerpen - Linkeroever 2

Gestart door Peter, 14 augustus 2015, 11:15:53 AM

Peter

Alhoewel het ondertussen reeds ruim een jaar geleden is dat ik in dit draadje nog iets geplaatst heb, is dit onderwerp zeker nog niet dood en begraven.
Regelmatig krijg ik, via PM of email vragen over dit onderwerp.
Helaas ben ik diep ontgoocheld omdat ik niet verder kan.
De basis werken, het omrekenen naar  schaal H0 enz. zijn reeds allen klaar, doch mijn grootste ontgoocheling is in David Goovers, die mij al vele maanden geleden beloofde (verschillende keren trouwens) mij de bestelde muurplaten met het juiste baksteen motief en afmetingen van de bakstenen, op te sturen, die trouwens bij hem in voorraad waren.(Evergreen en Slaters is geen alternatief)
Ik hoop, en doe ook via dit draadje nogmaals een oproep aan David, dat hij me eindelijk mijn bestelde (nog niet betaalde) materialen opstuurd, zodat ik eindelijk verder kan doen met, dit toch wel nauw aan het hart, gelegen onderwerp.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

toch leuk als die handelaar zo staat te springen om iets te leveren, misschien moet je maar eens kijken naar een alternatief, zijn er hier geen anderen die de door jou gevraagde stukken WEL kunnen leveren :-[ :-\

ERVIN

Hier eigenlijk hetzelfde probleem hoor Peter , maar bij mij gaat het over containerkranen , en nog enkele andere dingen waarvoor ik hem al meermaals een mail heb verzonden , maar steeds zonder antwoord. :-\

dieselfreak

Bij mij hetzelfde verhaal, ik ben al blij dat ik mijn uitgeleende documentatie terug heb, al heeft dat ook een hele tijd geduurd. Het blijft jammer want David had echt wel enkele mooie projecten aangekondigd, spijtig dat het daarbij is gebleven.
MC

AtMoPo

Verwachten jullie daar dan nog iets van? Ik heb die hoop al heeeel laaaang op gegeven.
AtMoPo

SuSke

Citaat van: AtMoPo op 28 oktober 2016, 18:13:59 PM
Verwachten jullie daar dan nog iets van? Ik heb die hoop al heeeel laaaang op gegeven.

Neen, maar hij heeft wel veel mensen in de kou gezet.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

argilla

Citaat van: Peter op 28 oktober 2016, 09:52:26 AM
Alhoewel het ondertussen reeds ruim een jaar geleden is dat ik in dit draadje nog iets geplaatst heb, is dit onderwerp zeker nog niet dood en begraven.
Regelmatig krijg ik, via PM of email vragen over dit onderwerp.
Helaas ben ik diep ontgoocheld omdat ik niet verder kan.
De basis werken, het omrekenen naar  schaal H0 enz. zijn reeds allen klaar, doch mijn grootste ontgoocheling is in David Goovers, die mij al vele maanden geleden beloofde (verschillende keren trouwens) mij de bestelde muurplaten met het juiste baksteen motief en afmetingen van de bakstenen, op te sturen, die trouwens bij hem in voorraad waren.(Evergreen en Slaters is geen alternatief)
Ik hoop, en doe ook via dit draadje nogmaals een oproep aan David, dat hij me eindelijk mijn bestelde (nog niet betaalde) materialen opstuurd, zodat ik eindelijk verder kan doen met, dit toch wel nauw aan het hart, gelegen onderwerp.


kan mee inkomen ..één jaar heeft hij beloofd van een halve NMBS loods te maken voor onze 0 baan...wij wachten er nog op . Spijtig want David is een zeer gedreven modelspoorder . Na een paar mails hebben wij het opgegeven . ( ook steeds zonder bericht terug)  spijtig ...... :-\

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Metpetergaathetbeter

misschien man van weinig woorden ? :-\

Gerolf

Ik denk niet dat David dit draadje zal lezen.
Maar los daarvan: Ik ken het hele verhaal niet, en hoef het ook niet te kennen.
Het is wel een heel spijtige zaak, zowel voor hemzelf als voor de modelspoorwereld  :-\
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

David komt in elk geval nog op het MSM forum, want hij heeft vorige en deze week hier nog loks voor verkoop aangeboden.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#55
Jullie mening graag over de kleur van de bakstenen Op deze eigenlijk toch noch vage kleurfoto's
Iedere hulp is welkom, natuurlijk.
Volgens de plans is de omschrijving : Les maçonneries et les façades seront en briques machinées de Boom.

Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Wat zou je zeggen van: alles tussen rood-geel tot rood-bruin. De normale kleuren van een gebakken steen in Boomse klei.
Ik vermoed dat ze geen gebruik gemaakt hebben van allerlei exoten onder de bakstenen bij de bouw van het station.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Moeilijk te beoordelen op een verkleurde foto, maar ik zou gokken op de meer bruine tinten.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

Citaat van: doomslu op 02 december 2016, 19:26:02 PM
Moeilijk te beoordelen op een verkleurde foto, maar ik zou gokken op de meer bruine tinten.


inderdaad, op één van de foto's op Flickr. (die met véél klimop) zie je rode baksteentinten.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Michiel

Wanneer je de kleursaturatie van de tweede foto opdrijft zonder de kleurbalans te veranderen, krijg je dit:
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)