Nieuwe smalspoorder

Gestart door Tssd43, 06 juni 2006, 21:55:57 PM

Tssd43

Hallo MSM leden.
Ik ben ook de zoveelste 'ollander die zich na het BNLR-drama aanmeld. Echter om op dit forum te blijven, want hier is WEL een apart hoekje voor de smalspoorders.
Zelf bouw ik in HOe het station van Buchau (D) na in exact 1:87. Er is echter het laatste jaar niet zo veel gebeurd.
Enkele maanden terug vergreep ik me aan wat Bachmann On30, en daar zal dus ook iets in gebouwd gaan worden.
Ik zal proberen af en toe eens een zinnige bijdrage aan de discussies hier te leveren.
Groeten uit Roosendaal.

Lucien
Lucien


Tom

Welkom!
Een smalspoorder, daar zullen er blij mee zijn want er zijn er niet zo veel op dit forum.
Laat eens een paar fototjes zien zou ik zeggen.
Tom

tonycabus

Doen, Tssd!! Welkom! Ik kocht net een Flm-Magic Train setje om alvast wat spul te hebben om mee te beginnen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

eric


Gerolf

Welkom Lucien! Ik weet zeker dat er vele mensen hier ge?nteresseerd zullen zijn in je werkjes.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Welkom Lucien! Ik weet zeker dat er vele mensen hier ge?nteresseerd zullen zijn in je werkjes.

Inderdaad [:p]
Een smalspoor baantje lijkt mij ook wel interessant.

janjozef

Ja er zijn niet veel HOe rijders, de hoeveelheid beschikbaar materiaal is dan ook niet groot.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ja er zijn niet veel HOe rijders, de hoeveelheid beschikbaar materiaal is dan ook niet groot.

Jan



>>> Als je weet waar je dat moet gaan zoeken w?l hoor,het is natuurlijk niet te vergelijken met het aanbod van Ho.

Gerrit

Tssd43

Er is nog niet zoveel te zien, een paar modelltjes en een beginnetje van de baan. Kjk maar even op de site http://members.home.nl/busstra.eijdems/

e opmerking dat er in HOe weinig te vinden is: kijk dan eens op www.schmalspurbedarf.de en dat zijn dan alleen nog maar duitse en oostenrijkse modellen.
er is ook heel veel Engels spul verkrijgbaar, als je weet waar je moet zoeken.
Lucien


modelbaanHO

@tssd
Mooie website.
Ik heb al dikwijls overwogen om iets met smalspoor te doen (maar dan H0m). In de vorm van een modulebaan of zo. De goesting is er vooral gekomen door een artikel in MIBA van Rolf Knipper over zijn smalspoorbaan "Mariensiel".
Maar op dit ogenblik ben ik nog volop bezig met te bouwen aan de vaste baan (H0). En blijft er weinig tijd over voor andere projecten.
Een kijkje op je website doet de goesting weer terugkomen. Ik zal met belangstelling je vorderingen volgen.
Luc.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be