Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Opendeurdag AMSAC 11 Oktober 2015 9u-17u

Gestart door OlivierV, 12 augustus 2015, 00:11:40 AM

Huugooke

Citaat van: loebaske op 10 oktober 2015, 19:12:47 PM
Zal dan maar thuis blijven, is hier meer plaats...
Jamaar, ge gaat me niet laten zitten met die onderdelen hé!

Metpetergaathetbeter

d'er is al voor Eric gezorgd, trouwen foto!s bedriegen wat, hebben plaats gemaakt !  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 oktober 2015, 21:17:15 PM
d'er is al voor Eric gezorgd, trouwen foto!s bedriegen wat, hebben plaats gemaakt !  ;)
Citaat van: loebaske op 10 oktober 2015, 19:12:47 PM
Zal dan maar thuis blijven, is hier meer plaats...

Is reeds langer geweten dat hij zich gemakkelijk op de kast laat jagen!

http://www.woorden.org/
iemand op de kast jagen. (=iemand zijn goede humeur doen verliezen door plagen.)

;)

Metpetergaathetbeter


OlivierV

Nu hopen dat die Rudy hier op tijd is, ben speciaal voor hem vroeger opgestaan dan gepland!

Allen welkom vandaag!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Alles staat klaar om te vertrekken, dachten jullie nu echt dat ik vandaag niet zou komen???
Een dag niet de Amsac ambeteneren  :D :D dat zou erg zijn.

En dan nog die friet met stoverij moeten missen  8) 8)

Iedereen die langs Gent moet passeren vandaag, hoop ik te mogen zien op de OD bij de Amsac  ;)


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

helaas dit jaar nie ...   Voormiddag puppyschool en namiddag manège...

Wij hebben gewoon te veel hobbies !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

't Is open, alles rijdt vlotjes en publiek komt ook in kleine pakjes toe.



Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke


loebaske

Was een fijne dag, oude gezichten en enkele nieuwe...
Was wel dat ik men rolstar bij had...
Bedank Amsac voor de goede ontvangst

Metpetergaathetbeter

#56
Langs deze weg wens ik de talloze bezoekers maar ook forumleden die zich de moeite hebben getroost om ons met een bezoekje  te vergasten te danken voor hun aanwezigheid, gezelligheid en in sommige gevallen humor  :-\ en deze dag tot een succes te hebben gemaakt !

Onze modulebaan werd zowat voor de Modelbouwers als uitgangsbord gebruikt en er kwamen heel wat bewonderde blikken en aanmoedigingen rekenen, bij deze dank namens het bestuur aan de bouwers of moet ik zeggen verbouwers ;)

De afwezigen hadden zoals altijd ongelijk, temeer er fraaie Railtour wagons werden aangeboden aan heel interessante prijzen(helaas viel die Railtour 3 DMS Railtour met veranderde, grote venster(die ik dubbel heb, waarvoor nog één een nieuwe thuis zoekt graag te ruilen voor een DMS C1 met 2 fietslogo's) en dancingrijtuig Railtour 3 iets minder voordelig uit.

Bij deze bedankt voor uw bezoek, degenen die er vandaag niet konden bijzijn misschien tot een volgende OD ofwel in maart of de volgende in oktober een week voor Leuven !

Groeten Peter ;)

OlivierV

#57
't Was in orde, onze modulebaan in opbouw werd goed ontvangen door de bezoekers voor zover ik kon waarnemen.

Heel wat bezoekers gehad deze keer, denk dat we weer een 150-tal man over de vloer hebben gehad.

Tevens ook nog een leuke aankoop gedaan, iets gevonden waar ik al een tijd passief naar op zoek was of aan het plannen was om aan te kopen, kwam ik nu tegen aan gunstige prijs. (OVB K-rijtuigen in nieuwstaat met stukjes nog te monteren, heb het op 2 stuks gehouden, mijn studentenbeurs is nu ook weer niet zo dik).

Groet,
Olivier

PS: er zullen nog wel enkele foto's verschijnen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

BC911

Ik heb de vrouw deze ochtend kunnen overtuigen om via Gent richting kust te rijden, onder de smoes van "dat is dan toch op de weg , en onze zoon vindt dat leuk". Vooral dat laatste is altijd een voltreffer  ;).

Ik ben geen kenner, maar de modulebaan en ook de clubbaan hebben mij zeker kunnen bekoren. Ook de hedendaagse treinen op de banen vind ik super (maar dat komt waarschijnlijk ook door mijn relatief jonge leeftijd ...)







Ook is de locatie natuurlijk super. Een locomotief kunnen aanschouwen in 1:1 die je net op de minibaan hebt kunnen zien rijden is toch net dat ietsje meer.

Maar zoals eerder in deze post vermeld stond er nog meer op de agenda, en was het een korte kennismaking met een leuke club. Ik moest namelijk nog gaan modelbouwen op het strand ...  ;)

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Metpetergaathetbeter

Bert, bedankt en schijnbaar was dat een alle terreinwagen die jij daar in elkaar geschept hebt !  ;D ;)