Opendeurdag AMSAC 11 Oktober 2015 9u-17u

Gestart door OlivierV, 12 augustus 2015, 00:11:40 AM

ceuleer

Citaat van: OlivierV op 03 oktober 2015, 10:31:45 AM
Vergeet niet! Ideaal ook wanneer je meer in het oosten van het land woont om te combineren met de opendeur van van biervliet, je moet dan toch bijna bij ons passeren, waarom dan niet even binnenwippen? :)



Spijtig dat het alleen op zondag is, ik kan alleen zaterdag naar VBV, anders had ik zeker eens komen kijken.

Metpetergaathetbeter


ceuleer

Ik weet het, maar dan moet ik naar een kermisfeest.  :)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ceuleer op 09 oktober 2015, 13:13:08 PM
Ik weet het, maar dan moet ik naar een kermisfeest.  :)
bij ons is het elke OD kermisfeest ! ;D ;) Probleem bij ons is dat nogal wat mensen moeten werken op zaterdag i.p.v. op de kermis te denken, vandaar bij ons 2 zondagen OD, eentje in Oktober waar MSM vakkundig steeds opschuift en wij dan opnieuw wat moeten schuiven) en in maart, ooit begonnen in de 2 weekenden waar de klok diende veranderd te worden !  ;)

ERVIN



Metpetergaathetbeter


ERVIN

@Rudy , toen schreef ik " proberen" hé , ik mag ( moet) zondag gaan werken.  >:(

BC911

Ik heb mij hier ook op verkeken. Ik had ook in m'n hoofd zitten dat het zaterdag en zondag was. Ik had dan ook na m'n opleiding morgenvroeg in Brussel een ritje VBV en dan zo via jullie terug richting Antwerpen in m'n agenda staan ... Zondag zal iets lastiger zijn voor mij ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

OlivierV

't Heeft wat voeten in de aarde gehad, maar we zijn er klaar voor.

Modulebaan rijdt ook automatisch met koploper, volgende stap is de uitwijksporen toevoegen voor automatisch verkeer, maar een 4-tal treinen kan nu toch al automatisch rondtoeren zonder in mekaars gat te rijden.





Groet en tot morgen!
Olivier


PS: voor degenen die morgen zin hebben om friet met stoverij te eten, er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar (3-4)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

uitwijksporen toevoegen is 10 min werk.Gewoon de rijwegen toevoegen en terugmelders ingeven. :)

loebaske

Oei, we zijn ons plaats kwijt en is daar just veel plaats voor men rolstar  :( :(

Rangeerduivel

Citaat van: loebaske op 10 oktober 2015, 18:53:29 PM
Oei, we zijn ons plaats kwijt en is daar just veel plaats voor men rolstar  :( :(

Wees gerust,er is een plaatske voorzien helemaal achteraan in de smalle gang... ;D ;D

;)

loebaske

Zal dan maar thuis blijven, is hier meer plaats...


OlivierV

#44
Citaat van: bellejt op 10 oktober 2015, 18:42:08 PM
uitwijksporen toevoegen is 10 min werk.Gewoon de rijwegen toevoegen en terugmelders ingeven. :)
Er zijn nog geen wisselmotoren + decoders beschikbaar, voor de rest is het inderdaad niet zo moeilijk volgens dat ik zie. Misschien iets om mij thuis ook eens mee bezig te houden als ik nog eens tijd (en geld) heb.

Citaat van: loebaske op 10 oktober 2015, 18:53:29 PM
Oei, we zijn ons plaats kwijt en is daar just veel plaats voor men rolstar  :( :(
We hebben trouwens de modulebaan speciaal op jouw rolstar-hoogte ingesteld! :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan