Opendeurdag AMSAC 11 Oktober 2015 9u-17u

Gestart door OlivierV, 12 augustus 2015, 00:11:40 AM

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt


OlivierV

#17
Citaat van: bellejt op 01 september 2015, 16:03:51 PM
spijtig dat wij niet kunnen mee-eten
Tot onze grote spijt kan dat niet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

zie nu dat het wel tot 17.00 uur is en er dan pas zal ge-eten worden vermoed ik.is dan helaas te laat.Toch bedankt voor het aanbod.De datum staat alvast in de agenda.

Rangeerduivel

Citaat van: bellejt op 01 september 2015, 18:02:15 PM
zie nu dat het wel tot 17.00 uur is en er dan pas zal ge-eten worden vermoed ik.is dan helaas te laat.Toch bedankt voor het aanbod.De datum staat alvast in de agenda.

Vermoedens onjuist...
Het middageten is altijd 's middags hé Johnny!

;)

Martin Welberg

Kan ik ook eten bestellen ? Gaarne bezorgen in Sedan  ;D

bellejt

als het zo is dan heb ik wel interesse.Mss zijn er nog wel liefhebbers en meot er eens een vraag gesteld worden.Is tenslotte goed voor de kas.We driken daar dan ook een heerlijk biertje bij

loebaske

Zou super zijn kon men frietjes met stoverij krijgen voor iedereen....en enkel maar voor vooraf inschrijving ...anders is het totaal niet te doen  ;)

Metpetergaathetbeter

helaas sprak Olivier eigelijk een beetje voor zijn beurt, wij bieden de standhouders deze maaltijd aan omdat zij dan ook nagenoeg de hele dag zouden blijven, de frieten en de stoverij worden door de dames bereid 2 per jaar dit voor meer dan 40 man, helaas kunnen wij niet voor iedereen dit bereiden(steeds tss de 12 en de 15 kilo); Trouwens hoeveel zouden wij er moeten aankopen, een geheel jaar stoverij moeten eten is ook niet echt de bedoeling. Maar niks houdt U tegen om als standhouder.

Zoals onze voorzitter zegt wij zijn ook geen frituur ! ;D ;) Mochten er mensen wegvalllen dan is meeeten een optie !

Trouwens de vrouwen doen het vrijwillig en mits we het een beetje beperken zullen ze het blijven doen, maar alles is bespreekbaar!

bellejt

was eigenlijk maar een voorstel dat eigenlijk een lekker centje kon bijbrengen in jullie kassa.Mss eens overwegen om dit te koppelen aan jullie opendeur want er komen regelmatig mensen van heel ver die dat wel graag zouden meenemen.Ik versta dan ook dat het enkel bij voorinschrijving en niet per toeval kan.

OlivierV

#25
Vergeet niet! Ideaal ook wanneer je meer in het oosten van het land woont om te combineren met de opendeur van van biervliet, je moet dan toch bijna bij ons passeren, waarom dan niet even binnenwippen? :)

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

eric

Olivier,
Ik heb het hier https://www.facebook.com/groups/modelspoorhobby/ bovenaan vast gezet tot en met jullie open dag.  ;)

OlivierV

Citaat van: eric op 03 oktober 2015, 14:52:28 PM
Olivier,
Ik heb het hier https://www.facebook.com/groups/modelspoorhobby/ bovenaan vast gezet tot en met jullie open dag.  ;)
Bedankt Eric

Hoe meer publiciteit hoe beter.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

#28
Daar wij iets minder eters (dan gewoonlijk hebben) zal het mogelijk zijn voor een aantal mocht men geïnteresseerd zijn( onder de weg van een OD bij een westvlaamse treinwinkel en onze OD )frietjes/stoverij /drankje aan 10 euro te nuttigen, wil je zeker zijn dan een mailtje en eventueel een overschr.van 10 euro, anders is het afwachten !

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

ECHT NIET VERGETEN en die glazen trein rijdt toch niet (al is dat jammer voor degenen die daar naar uitkeken  :( :-\)