GooverModels telt af voor GROOT NIEUWS!... Welk nieuws?

Gestart door Michiel, 11 augustus 2015, 14:38:48 PM

Martin Welberg

Citaat van: centauri167 op 14 augustus 2015, 19:48:16 PM
Het moment dat er geen kritische commentaar meer mag komen, dan leven we in een dictatuur !

David kan zich hopelijk alleen maar verbeteren door te lezen wat frustraties er zijn bij zijn consumenten/ mogelijke consumenten.

De positieve noot in heel dit verhaal is dat er zeker geen kritiek is op zijn inzet, de producten en de kwaliteit ervan maar op de communicatie: het gebrek eraan soms, het doen van beloften die niet worden waargemaakt, het aankondigen van vele producten maar het uitblijven van leveringen, ...

Op zich zeker en vast gegronde punten van ergernis, maar punten die heel snel verdwijnen als er een kwalitatief product wordt uitgeleverd. David heeft zich in het verleden al bewezen dus dat komt wel goed.

Hm, de moderne consument is al pissig als ie binnen 5 minuten geen antwoord heeft..Zoals KJ al zei, begin eens zelf een bedrijf en kom dan nog eens terug...

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Ben

Over 12 dagen weten we het. Alles is te plannen tegenwoordig, misschien gaat mevrouw Goovers wel een kind bekomen?

Gr, Ben.

AtMoPo

AtMoPo

Metpetergaathetbeter

#49
wanneer verschijnt de MSM en wanneer loopt het aftellen af, ik dacht dezelfde dag, als je een rekensommetje maakt dan weet je het toch ! ;D ;)

op vraag s verwijderd ! ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 augustus 2015, 18:22:57 PM
wanneer verschijnt de MSM en wanneer loopt het aftellen af, ik dacht dezelfde dag, als je een rekensommetjes maakt dan weet je het toch ! ;D ;)
Een rekensommetjes zeg. Jij zeer goede Nederlands typen kan.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

meneer die trouwens gisteren r's vergeet te schrijven gaat eens reageren, wou gisteren reageren met de vraag of je Chinees aan het studeren was ?  ;D ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 20 augustus 2015, 18:55:50 PM
Jij zeer goede Nederlands typen kan.
Als je studies dit jaar even goed zullen gaan  ;D ;)

Citaat van: OlivierV op 20 augustus 2015, 10:08:04 AM
Dat zijn toch wee. 2 locs minder die je in orde moet brengen. ;)
vul de ontbrekende letter in ! ;D ;)


Metpetergaathetbeter


Huugooke

Zeg mannen, als ge mekaar zo graag ziet, ga dan samenwonen hé  ::)

Chrisrail

#55
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167


mnieuwlaet

ik dacht eerst aan een test van de 91 in modelspoormagazine en diezelfde week dan de uitlevering van een bergje modellen...
You never now!  Dat zo echt geweldig zijn. of misschien ... iets anders.

SirGresley

Sorry maar ik vind het wel gek: een paar maanden terug "de eerste modellen zijn al uitgeleverd" en dees maand: "ik heb de onderstellen juust klaar" ??? Ieder zijn gedacht hier bij...
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama