GooverModels telt af voor GROOT NIEUWS!... Welk nieuws?

Gestart door Michiel, 11 augustus 2015, 14:38:48 PM

MARKLINRIJDER

Als ondernemer blijft het vertrouwen aan externen altijd een probleem, zeker in China.
We doen er alles aan, samen met onze Chinese achterban om dit in te perken.

Geef graag toe dat ,dat niet altijd lukt.

ER zijn alternatieven maar die kosten geld en vooral tijd, zover zijn we al.


Grtjs

David







1op32

kritiek uiten is natuurlijk makkelijker dan een kleine onderneming runnen, de beste stuurlui staan altijd aan wal...
succes David  ;)
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

OlivierV

Citaat van: Brunel op 13 augustus 2015, 23:25:10 PM
Allemaal waar. En juist daarom zou het beter zijn als het niet de zoveelste aankondiging is van een project waarvoor David Goovaerts eigenlijk geen tijd heeft.
Hij was dit voorjaar in China en heeft daar hopelijk van alles geregeld. Het zou mooi zijn als de resultaten in een container op weg zijn naar België.  :)
+1
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Kees-Jan

Als jullie nu allemaal een bedrijf beginnen dan gaan David (wellicht wat andere ondernemers) en ik hier de hele dag commentaar leveren op echt alles van wat er dan bij jullie fout gaat..........

Nee laat maar want m'n internet abonnement opzeggen is makkelijker en goedkoper  :o.

Peter

Blijkbaar zijn de meeste het gewoon geworden om jaaaaaaaren te wachten op LSM, en vergeten ze daarbij dat David een eenmansbedrijf is die alles zelf moet doen
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Citaat van: Peter op 14 augustus 2015, 15:23:02 PM
Blijkbaar zijn de meeste het gewoon geworden om jaaaaaaaren te wachten op LSM, en vergeten ze daarbij dat David een eenmansbedrijf is die alles zelf moet doen
LSM kondigt van alles aan, correct, maar daar heeft niemand voorschotten betaald voor zeg maar een 73 die er allicht nooit zal komen en daar zegt men ook niet dat het model al deels uitgeleverd is of dat iedereen tegen volgende week zijn model in zijn bezit zal hebben.

Net daarom denk ik dat veel mensen liever zouden zien dat David eerst zijn lopende projecten afwerkt voor hij nieuwe start. Want hij is zoals men schrijft een eenmansbedrijf die alles zelf moet doen. Niet dat David slechte producten maakt, zeker niet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Ik versta niet waarom zo te blijven zagen over Goovermodels en het te laat opleveren....
Als het u niet zint om te wachten dan heeft David gemeld dat je uw aankoop mag annuleren en uw betaling volledig terugbetaald krijgt.
Als je niets hebt besteld en dus ook niets hebt betaald dan heb je geen enkele reden om te klagen en zagen.
Geloof je niet in David en zijn projecten, dan koop je er niet en hoef je ook niet te klagen.

Mijn model is besteld/betaald en ik klaag niet, ik wacht rustig af.

Michiel

Zeg jonges, ik had dit draadje gestart omdat David op een vrij ludieke manier een aankonding van een aankondiging doet. Aftellen, opdat wij in spanning gokken, speculeren en nieuwsgierig reikhalzen naar wat zou kunnen komen.

Kunnen we terugkomen op dit uitgangspunt: waarvoor telt David af? Wat is het grote nieuws? Toch een leuk initiatief van David, toch?!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Thommy

Citaat van: philippe_007 op 14 augustus 2015, 15:35:58 PM
Ik versta niet waarom zo te blijven zagen over Goovermodels en het te laat opleveren....
Als het u niet zint om te wachten dan heeft David gemeld dat je uw aankoop mag annuleren en uw betaling volledig terugbetaald krijgt.
Als je niets hebt besteld en dus ook niets hebt betaald dan heb je geen enkele reden om te klagen en zagen.
Geloof je niet in David en zijn projecten, dan koop je er niet en hoef je ook niet te klagen.

Mijn model is besteld/betaald en ik klaag niet, ik wacht rustig af.

check... heb ook een 91 besteld als bouwpakket. En ik wacht af, en laat me verrassen.

@OlivierV...
heb je er iets besteld? nee, dan heb je geen reden tot klagen en zagen.

Moet eerlijk zeggen, ge zijt nog jonger als ik, dat ik toen ook alles snel snel snel wou hebben. bv. als ik 22-23 was, heb ik een motodax gemaakt zoals ik toen wou. Heeft me veel geld in een korte tijd gekost en nadien kom je tot conclusie, kan nog beter (en we zijn er nog altijd mee bezig: ongoing project)

En geloof me, al doende leer je af om alles snel snel snel te willen. Kost veel te veel geld en de spanning/het verlangen is dan ook snel weg om dan terug een nieuw verlangen te krijgen en weer geld uit te geven.

@David, laat u niet zot maken.

Greetz

Thommy

centauri167

Het moment dat er geen kritische commentaar meer mag komen, dan leven we in een dictatuur !

David kan zich hopelijk alleen maar verbeteren door te lezen wat frustraties er zijn bij zijn consumenten/ mogelijke consumenten.

De positieve noot in heel dit verhaal is dat er zeker geen kritiek is op zijn inzet, de producten en de kwaliteit ervan maar op de communicatie: het gebrek eraan soms, het doen van beloften die niet worden waargemaakt, het aankondigen van vele producten maar het uitblijven van leveringen, ...

Op zich zeker en vast gegronde punten van ergernis, maar punten die heel snel verdwijnen als er een kwalitatief product wordt uitgeleverd. David heeft zich in het verleden al bewezen dus dat komt wel goed.

itchy

Citaat van: Michiel op 14 augustus 2015, 15:41:50 PM
Kunnen we terugkomen op dit uitgangspunt: waarvoor telt David af? Wat is het grote nieuws? Toch een leuk initiatief van David, toch?!
Ik vermoed iets in schaal 0 ? Verder geen flauw idee  ??? Kunnen er niet want hints verstrekt worden?  :)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

SirGresley

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama


gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?