GooverModels telt af voor GROOT NIEUWS!... Welk nieuws?

Gestart door Michiel, 11 augustus 2015, 14:38:48 PM

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

loebaske


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kees-Jan

Traxx en sbb lok in spoor 1 "groot" nieuws............

knibbelknabbel

Ik wacht nog steeds op groot nieuws van Goover ivm mijn 91... :-[

Metpetergaathetbeter

Citaat van: knibbelknabbel op 11 augustus 2015, 16:53:21 PM
Ik wacht nog steeds op groot nieuws van Goover ivm mijn 91... :-[
dat zal dan hoogwaarschijnelijk het grote nieuws zijn, wat kan het anders zijn ?  ;)

vyncky

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 augustus 2015, 17:04:48 PM
Citaat van: knibbelknabbel op 11 augustus 2015, 16:53:21 PM
Ik wacht nog steeds op groot nieuws van Goover ivm mijn 91... :-[
dat zal dan hoogwaarschijnelijk het grote nieuws zijn, wat kan het anders zijn ?  ;)

Dat ie terug uit verlof is  ;D...

We zien wel wat er komt....

Yannnick

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Ben

Ze gaan natuurlijk uitleveren wat reeds lang beloofd is? ::)





Gr, Ben.

Michiel

Dan moeten het de GCI's in schaal N zijn, sinds 2009 op David's todo-lijst staan!...hmmm... Nee, dat zou eerder onder klein nieuws vallen... hmmm .... pech...

Gelukkig heb ik geen haast...  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michael

Als ik het goed heb wordt er afgeteld naar 1 september 2015 22.00 uur, nog een kleine 3 weken geduld.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

755philippe

Misschien de juiste daken van de vroeger uitgeleverde L-rijtuigen is misschien ook nog een optie.
Mvg

755philippe

PietB

Artitec is er mee begonnen, de klanten op deze manier 'lekker te maken'
Als alle fabrikanten dit gaan doen, dan worden we wel heel erg op de proef gesteld.
Als ze met de NS DH1 en DH2 gaan komen is dat wel erg groot nieuws, Ben.

grt Piet.

Klaas Zondervan

Citaat van de website van Goover: "Het is onze bedoeling om nooit eerder uitgebracht Belgisch historisch materiaal te verkopen in kleine oplagen."
Volgens mij zijn de DH1 en DH2 geen Belgisch historisch materieel.

Michiel

Klaas, er staat niet dat ze uitsluitend Belgische historisch materieel zouden produceren.  ;D

Allse kan dus nog.  ::)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PietB

Citaat van: Klaas Zondervan op 12 augustus 2015, 10:06:20 AM
Citaat van de website van Goover: "Het is onze bedoeling om nooit eerder uitgebracht Belgisch historisch materiaal te verkopen in kleine oplagen."
Volgens mij zijn de DH1 en DH2 geen Belgisch historisch materieel.
Nou kijk maar eens op http://www.goovermodels.be/index.php/nl/ bij het nieuws item 04/06/2015
Dus ergens zit er licht tussen deze bewering en de realiteit.

En als we nu geheel Nederland uitroepen tot Noord Vlaams gewest.
Dan klopt het toch weer.

grt Piet.