Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Class 66 Crossrail DE 6309 met affiche

Gestart door eve, 09 augustus 2015, 19:35:54 PM

eve



Ramskapelle 9 augustus 2015.

En als je er mee gaat rijden wordt je nog betaald ook :



Erik

ERVIN


Davy

Heb deze ook al zien passeren in station Hasselt. de advertentie was me ook snel opgevallen toen :)

Ben

De sticker zit kennelijk al jaren op de lok, hier een plaat uit 2011: http://hgbtf.net/viewtopic.php?f=12&t=8440

Mogelijk wil niemand daar werken? 8)

Gr, Ben.


Metpetergaathetbeter

op de meeste voertuigen(bestelwagens) staat (vaak) dezelfde vraag(affiche) ;)

loco

Heljan zal wel snel moeten zijn, want Crossrail is intussen overgenomen door een andere firma. Jeroen Le Jeune heeft intussen zijn kantoor reeds verlaten en de nieuwe bazen hebben zich reeds genesteld op de hoodzetel in Deurne en Basel. Ik vind het wel vreemd dat hierover nog niets is meegedeeld. Ik denk dat het gaat om een Duitse groep Rhenus. Voorlopig blijft alles nog hetzelfde.

ERVIN

Aiai Peter , dat gaat toch niet waar zijn zeker , hoe het komt weet ik niet , maar Crossrail is al vanaf het begin mijn favoriet geweest , zou spijtig zijn als die mooie livrei zou verdwijnen.

eve

Dat is "nieuws" van december 2014.

http://www.eurotransport.de/news/uebernahme-rhenus-kauft-crossrail-6618170.html

Hier staat ook dat de naam en de logo's zouden blijven bestaan...

Erik

loebaske

Weer eens een nieuwe lay-out, zo blijven we bezig...

En zitten we met modellen die dan niet meer hedendaags kunnen ingezet worden pffff

ERVIN

Ja het gaat soms snel hé Eric , misschien hadden we toch voor een ander tijdperk moeten kiezen??  ;) ;D

eve

Tja, met een afgesloten tijdperk heb je dat niet...

Erik

SuSke

Alleen spijtig dat er zo weinig te vinden is van voor het eerste tijdperk  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

of je moet een grens je tijdgrens beperkten bv vanaf 1985 tot 2015 en dat zijn dan ook al 3 tijdperken  :-\ ;)

eve

Citaat van: SuSke op 11 augustus 2015, 17:09:49 PM
Alleen spijtig dat er zo weinig te vinden is van voor het eerste tijdperk  ;)

Dat valt mee hoor :



Erik

loebaske

Erik je zijt niet te doen.....

in feite kan alles tegenwoordig  :D :D :D