Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wie het kleine niet eert......

Gestart door Peter, 08 augustus 2015, 12:03:59 PM

Peter

Abracadabra...... :D :D :D :D
Ben nu op zoek naar geschikte Preiser figuurtjes, en mijn echtgenote wil me blijkbaar helemaal.... krijgen en vroeg of ik er verlichting ga inbouwen  ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)



Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Peter je zou nu ook het deur er uit kunnen zagen en scharnierend terug zetten, helemaal top dat 't vrouwtje dan kan in en uitstappen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michiel

Peter, uw vrouw zegt dat om u te testen! Een Messerschmitt Kabineroller heeft helemaal geen binnenlichtje! Jij klaar, zij blij!  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

Ik denk dat ze eerder de koplampen zal bedoelen...

Nu, eerlijk gezegd, als je op beurzen al dat ledgeschitter ziet, krijg ik er hoofdpijn van.
Geen enkele wagen heeft in de realiteit zo'n sterke verlichting (en màg die zelfs niet hebben).

Peter

Grote voorbeeld had geen led verlichting  ;) maar eerder zwakke koplampjes  en de sluitllichtjes waren nog zwakker
Vergeet niet dat de meeste auto's toen slechts een 6 volt batterij hadden
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Ledjes niet te hard laten branden zou wel kunnen ...  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Peter toeval wil dat ik gister op terugweg van Het Spoor, via Sint Niklaas (Modeltrein ....) op de ring van Antwerpen zo'n wagentje zag staan op een aanhanger, helaas geen gelegenheid om een foto te maken, moest wel meteen aan jou denken toen ik dat wagentje zag.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154