Bomen, bomen, bomen!!!!

Gestart door Peter, 04 augustus 2015, 15:02:53 PM

Peter

Omdat ik nog veel bomen nodig heb (heel veel bomen) want het Schwarzwald - Zwarte woud (de naam zegt het zelf) zou ik eindelijk nog eens willen beginnen met bomen te bouwen (niet enkel dennen of sparren). Het meeste materiaal heb ik hier al liggen maar tot mijn grote ontgoocheling, zijn op de meer dan eerste twintig bladzijden op het draadje (zeg maar draad!!) geen foto(s meer te vinden. Waar zijn die naar toe.
De MSM nummers met de uitleg heb ik ook niet.

Dus  HELP
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirkh

Hier vind je een beetje uitleg, wel zonde dat al die foto's verdwenen zijn.

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,21477.msg304510.html#msg304510

En je kan misschien eens zoeken op Jos zijn photobucket : http://s1229.photobucket.com/user/groveden58/library/?sort=3&page=1


Michael

Peter, toevallig kijk jij naar hetzelfde draadje als ik anderhalve week geleden, zie dan ook mijn draadje over dit onderwerp.

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,23054.0.html

Ik gebruik dit forum ook als naslag werk en dan is het gewoon kl..ten als mensen hun foto's opruimen, zo gaat een heel verhaal om zeep. Maar dat is mijn mening hierover, daarom sla ik alles wat ik kan gebruiken lokaal op voor eigen gebruik.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Moet eerlijk bekennen, dat ik inmiddels ben overgeschakeld naar het Duitse Stummi forum. Daar staan nog het bijna komplete draadje van Jos, met al meer over 70 bladzijden en nog bijna alle foto's. Dus ik kan alvast terug beginnen, alhoewel ik nog steeds bereid ben om een sessie te organiseren met Jos, als ik voldoende mensen samen krijg (een man of 5-6??)
Ruimte is hier onder de veranda voldoende, en voor eten kannen we zorgen. Het wachten is op de goedkeuring van Jos
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Mij mag je al noteren als deelnemende kandidaat Peter

Martin Welberg

Mis toch ook op Stummi aardig wat foto's..

Michael

Citaat van: loebaske op 04 augustus 2015, 16:58:32 PM
Mij mag je al noteren als deelnemende kandidaat Peter

Peter mij mag je ook noteren, ik wil graag nog een keer op herhaling bij Jos, 't is al weer een tijdje geleden en ben nu volop in de bomen bezig.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Als het zo verder gaat zal ik nog genoeg mensen samen krijgen
Met vriendelijke groeten
Peter

C.B.

Als ik niet moet werken , wil ook eens komen (ik heb de vorige ook al moeten missen)
Groetjes.
Claudio.

Peter

genoteerd Michael, Claudio en  Eric
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Peter alvast bedankt, nu Jos nog, heb je daar al iets van gehoord?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Jos is nog met vakantie aan de Bodensee
Zo gauw hij terug thuis is zal hij met me kontakteren
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Heb bericht van Jos gekregen:
De prijs zou op 55,00 euro komen, maar daar krijg je van hem ook
een drietal bomen in diverse staat van bouw + materiaal voor in de plaats.
Voor de lunch, d.w.z. broodjes met diverse beleg, koffie, thee, frisdrank zorgt mijn echtgenote (gratis)

Jos stelt voor een zondag in oktober, maar dit is voor ons helaas niet haalbaar, want dan zijn de verbouwingswerken aan het huis nog niet klaar.
Moet met Jos nog afspreken voor een zondag in november??
Met vriendelijke groeten
Peter

Doornroosje

ik heb hier ook nog steeds intresse in.