Nieuws:

Nu in MSM 269 TEST: Dieselmotorstellen type 630/reeks 40 | NMBS M3-rijtuigen van Treinshop Olaerts | Een CFL trek-duw-trein door Roco | Rivarossi Vossloh DE18 van CFL-Cargo | Kato TGV Sud-Est | Veelzijdige BR23 van de VSM

Hoofdmenu

Bomen, bomen, bomen!!!!

Gestart door Peter, 04 augustus 2015, 15:02:53 PM

grove den

Loebaske/Eric: zie :Ooit zal het klaar zijn- bomen bouwen:   Reactie #183 Gepost op: 28 november 2008, 10:34:48 am
Als het goed is staan er ook nog de foto's bij ...

Suske: mooi - strrrrak-geraamte!
Misschien de takken nog ietsje  verbuigen? :  boven  meer naar boven toe = licht en de takken onder aan de stam een ietwat naar beneden en dan ietsje omhoog.....dus niet bijna allemaal horizontaal...Komt soms wel eens voor maar merendeels "proberen"de takken/twijgen naar het licht te groeien.


Jos

SuSke

Gaan we zeker doen Jos, als het goed is gaat hij vanavond in de eerste reeks (lange) vezels  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.