Koploper 8.6 build 10 is beschikbaar.

Gestart door PietB, 28 juli 2015, 12:42:02 PM

gardevil

Heb me ook meteen aangemeld bij de koplopergroep ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Ben

Hoi Piet,

Ik weet niet of dat de bedoeling is. De Facebook groep is besloten. Ik zou even met Paul overleggen of je hier mag citeren. Het is altijd aan Paul om nieuwtjes op het web te zetten, niet aan ons.

Verder is een Facebook account snel aangemaakt, wil je dus ook de nieuwtjes join the groop zou ik zeggen.

Gr, Ben.

PietB

Ik ben daarover met Paul in overleg Ben.
Met andere woorden de vraag is gesteld.

grt Piet.

Michiel

Citaat van: Ben op 12 augustus 2015, 16:09:11 PM
Verder is een Facebook account snel aangemaakt, wil je dus ook de nieuwtjes join the groop zou ik zeggen.
Liever niet, niet iedereen is even gelukkig met de manier waarop Facebook werkt.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Ben

Ik ook niet Michiel, met enige aarzeling heb ik me aangemeld. Mijn profiel is overigens leeg.

Gr, Ben.

Michiel

Fijn dat je je opgeofferd hebt.  ;D

Hopelijk geeft Paul z'n goedkeuring dat jullie de nieuwsfeiten op Koploper's Facebook ook hier plaatsen. Dat zou echt tof zijn.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Ben


PietB

Hetgeen Michiel wil, gaat niet gebeuren.
Zeker niet door mij, Paul heeft vriendelijk verzocht om geen teksten van de facebook pagina elders te publiceren.
En dan doe ik dat ook niet.

grt Piet.

Michiel

Jammer  :(

Dan blijf ik gewoon z'n website en het Koploper forum zo om de paar maanden bezoeken, nakijkend op nieuws.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PietB

Citaat van: Michiel op 12 augustus 2015, 20:34:03 PM
Jammer  :(
Ja dat is zeker jammer Michiel, maar op het koploperforum en zijn website staan de updates als eerste.
Paul heeft echt andere plannen met de facebook pagina.

Joh, doe lekker mee met facebook en maak een minimaal profiel aan.
Let goed op je privacy instellingen, dan is er niet zoveel aan de hand.

Ik ben veel banger voor Window 10, Microsoft zegt niets en fikkert alles open.
Facebook is daar tenminste nog enigsinds transparant over.

grt Piet.

Michiel

Sorry Piet, het facebookfeestje is leuk voor jullie; geniet ervan.  Ik kijk wel op het forum en de website van Koploper wat er nieuws te rapen valt.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)