LX1920: Brussel-Luxemburg anno 1920 in schaal N

Gestart door Michiel, 26 juli 2015, 08:47:14 AM

Michiel

#2700
Tim?


P.S.: het beeld hieonder is een test, een foto dat al vele jaren op mijn google site ronddwaalt. Wie ziet dit beeld hieronder niet?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ceuleer

Juist thuis, en ik ben op mijn Google account ingelogd, en ik zie het beeld.
Echter op het werk ben ik niet ingelogd op Google, en daar zag ik de foto niet.

Klaas Zondervan

Deze foto zie ik wel, maar een aantal eerdere niet. Kan het zijn dat je bij het uploaden en stap hebt overgeslagen? B.v. bij YouTube moet je bewust aanklikken dat een filmpje openbaar te zien  is. Zit er bij google foto's ook zoiets in?

Michiel

Ik heb geen optie gezien om een beeld openbaar of privee te maken. Maar ik kan er over gekeken hebben natuurlijk.

Tijdens het testen heb ik een situatie gevonden waarbij ik ook niets meer zag wanneer ik m'n google account had gesloten. Nu, met de huidige link zie ik het beeld wel wanneer ik uitgelogd ben. Dus dit zou goed moeten zijn. Maar het is afwachten naar reacties van anderen. Ik hoop dat vanaf nu iedereen dit beeld (station rond 1900 met overal ruis) kan blijven zien.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

raf

Michiel deze foto is zichtbaar de andere niet

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michiel

Bedankt Raf. De testfoto met ruis staat op Google Sites, de anderen staan op Google Photos waar Google heeft liggen knoeien met de linkbaarheid.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

SuSke

Michiel, hier het zelfde.
De laatste foto zie ik op een pc zonder google account, de andere niet.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

just4fun

Wat mij betreft: er gaat niks boven een eigen stek op het web om dit (en andere zaken) te uploaden.
Paul

Gerolf

Citaat van: just4fun op 08 oktober 2019, 12:39:25 PM
Wat mij betreft: er gaat niks boven een eigen stek op het web om dit (en andere zaken) te uploaden.
Paul

Vind ik ook. Nauwelijks problemen zo ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Ik ga Google Photos verlaten, en heb nu ook een eigen site. Niet bij One.com, maar dat maakt niet uit. De fotos die nu nog zichtbaar zijn in de twee getroffen draadjes komen van die site.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

steamdriven

Ik kwam zonet deze filmopname van de Chemin de Fer Electrique Bruxelles-Tervueren 1947 tegen. Waarschijnlijk al door jou gekend, Michiel, maar alla hierbij toch de link naar U-tube: https://youtu.be/jmCuWGPv7eY
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

SirGresley

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Michiel

Genoeg andere kopzorgen, waardoor de voorbereiding van de verhuizing en de afbraak van modelbaan met vertraging verloopt. Maar zo langzamerhand is het volledige meubel afgebroken, en ligt het puin in de hobbykamer te wachten op het vrijkomen van de nieuwe woning.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PeterVG

Veel moed gewenst voor dit onaangenaam werk.