LX1920: Brussel-Luxemburg anno 1920 in schaal N

Gestart door Michiel, 26 juli 2015, 08:47:14 AM

RD25

Hallo Michiel,

"Ransom-scam" Ik beter te begrijpen het woord gebruikt door jou. uw analyse juist is.  ;)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Michiel

#1336
Ik ben begonnen met het overzetten van mijn fotos naar "photos.google.com". Paginas 87-90 zijn hersteld (op 2 fotos na, die ik kwijt ben). Ik hoop dat ze zichtbaar blijven. Het is even afwachten tot morgen...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

RD25

Hallo Michiel

dank u voor de foto's, goede baan door u (zoals altijd)  ;)

Citaat van: Michiel op 24 juni 2017, 22:32:50 PM
(...) Woensdag vertek ik op vakantie naar Panama. (...)  ;)

de feestdagen zijn voorbij?   :-[
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Michiel

De vakantie zit er inderaad op. Jammer dat door de blunder van Photobucket ik nu een tijdje fotos kan opzoeken, op een ander host plaatsen, en links aanpassen in allerlei draadjes. Knutselen is even uitgesteld.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Zelfde probleem voor mij, Michiel.
Maar ik ga het maar geleidelijk aan doen, en mijn knutseltijd niet achteruitschuiven  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Ik ook. Spijtige zaak dat Photobucket op deze manier te werk gaat.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

vyncky

Citaat van: Michiel op 20 juli 2017, 10:52:40 AM
De vakantie zit er inderaad op. Jammer dat door de blunder van Photobucket ik nu een tijdje fotos kan opzoeken, op een ander host plaatsen, en links aanpassen in allerlei draadjes. Knutselen is even uitgesteld.
Gewoon het fotoalbum downloaden en op een nieuwe host zetten. en dan iedere foto veranderen natuurlijk....

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Michiel

Dat is dus wat ik doe. Alleen, de download van het album is niet recursief, en gaat niet in sub-albums. Dat had ik niet tijdig opgemerkt, en heb te snel al mijn fotos van Photobucket gewist. Maar geen nood, de meest heb ik nog op m'n camera staan.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

Sorry voor dit stukje off-topic... foto's die op Photobucket of Flickr of gelijk welke service staan, die hebben we toch ook nog op onze PC staan, toch? En ook nog op onze back-up schijf?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Bijna alle fotos staan ook op schijven. Ik had een paar tekeningen/illustraties/plannen zelf gemaakt, en die heb ik dikwijls niet meer. Maar voor de rest heb ik bijna alles in dubbel.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Citaat van: doomslu op 21 juli 2017, 09:15:19 AM
Sorry voor dit stukje off-topic... foto's die op Photobucket of Flickr of gelijk welke service staan, die hebben we toch ook nog op onze PC staan, toch? En ook nog op onze back-up schijf?

Ja natuurlijk, maar het is soms wat zoekwerk).
Het is wel spijtig dat we de schaarse modelbouwgtijd aan deze herstel-acriviteit moeten spenderen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

raf

ja hier dus ook alles op schijven maar 8T aan foto's begin maar te zoeken
en ik heb niet alleen treinen maar ook andere zoals rc zaken
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michiel

Na 10 jaar Photobucket ben ik nu zo'n 800 fotolinks kwijt. Ik ga alleen de fotos in de actieve draadjes aanpassen. Ben ik al goed zoet mee.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Michiel

Ik versta het beter als "A paso lento y constante, pero seguro", om te zeggen dat m'n italiaans dramatisch is. ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)