Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

LX1920: Brussel-Luxemburg anno 1920 in schaal N

Gestart door Michiel, 26 juli 2015, 08:47:14 AM

Pierre

Groet Pierre.



Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Prachtig ambachtelijk werk Michiel, bewondering voor je doorzetten
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Cozzy

Wauw Michiel, dit is modelbouw 'pur sang'
Mag je trots op zijn!
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Jappy

Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

modelbaanHO

Citaat van: Jappy op 31 januari 2021, 12:49:48 PM
Dit gaat mooi worden!
Daar ben ik zeker van !
Ik bewonder je geduld en talent om dat in schaal N met de hand te maken.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Pierre

Groet Pierre.


Michiel

Thanks, mannen. De kap steekt nu zowat in elkaar. De dakrand was nogal afgekloven, en heb delen met styreenstripjes opnieuw aangebracht. Het ziet er nu voldoende strak uit. Nu eens nadenken en inbeelden wat de volgende volgende stappen zijn in deze bouw, want dit is de toestand dat ik in mijn hoofd had. Ik ga er eens de fotos van het grote voorbeeld bij halen...

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Luc

Oufti!

just4fun


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SirGresley

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Michiel

Weer een klein stapje verder: de dakrand werd gevijld. Ik ben aan het uitzoeken hoe ik die klinknagelstrips best kan lijmen.

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)