Dat ziet er goed uit, Pierre. Maar ik heb toch een paar bedenkingen ivm je uitleg:
- De sporen zijn toch maar 0.95mm hoog (edit: begin ik toch te twijfelen... ik zal het vanavond eens nameten)? Men zou dan het pluimkarton door midden moeten snijden, wat niet echt makkelijk zal zijn.
- De binnenrail is toch wel erg dik tov de dunne opstaande rand bij een tramspoor, maar zonder binnenrail zit het schuim niet strak en is de flensgroef waarschijnlijk niet zo mooi.
- Pluimkarton is heel moeilijk te vinden, en is voor schaal N erg grof. Steenvormen (vb kasseien wat ik zou willen uitbeelden) blijven erg onduidelijk en slordig in de grove structuur van het schuim.
Maar hoe dan ook is het principe van dit procedee wel te gebruiken als inspiratiebron omiets gelijkaardig te maken. Ik zocht initieel naar L-profielen in messing of styreen van 1mm buitenmaat, maar niets kunnen vinden, en het plaatsen ervan leek me ook gepriegel te worden. Maar jouw voorbeeld ziet er toch alvast veelbelovend uit. Bedankt voor het tonen van het voorbeeld met de uitleg, Pierre.