Supering Reeks 77/78 Mehano

Gestart door ERVIN, 04 juli 2015, 19:17:40 PM

loebaske

Kan het misschien ook toepassen op mijn Piko, ben daar ook veranderingen aan het aanbrengen, andere bestuurders kabine, schouw verplaatsen en de relingen aanpassen...

eve

Citaat van: loebaske op 05 juli 2015, 17:11:53 PM
Kan het misschien ook toepassen op mijn Piko, ben daar ook veranderingen aan het aanbrengen, andere bestuurders kabine, schouw verplaatsen en de relingen aanpassen...

Heeft die ook geel licht ? Heb je een foto van de koplampen-combinatie ?

Curieus, Erik.

loebaske

zal die morgen eens weer wat in elkaar steken en een foto nemen...

eve

Liever foto's van de losse koplampen-onderdelen...

:P Erik

eve

Zullen we ruilen ? Foto's bedoel ik.



Erik

ERVIN


loebaske

heb er al terug een borstwering opgezet, anders geef het een verkeerd beeld van de lichten...

pandur

Erik,
Ook nu weer breng je er de spanning in,
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

eve


loebaske

Wat vroeger dan beloofd, de Piko heeft aanvaardbare wiite leds, dat doorschijnen zal in de toekomst veranderen dat terzake...
heeft wel geen rode leds wat voor mij niet storend is aangezien die praktisch steeds in de zelfde richting gaat dienst doen...

Foto zonder flits



Met flits




eve


eve

Versie 2 : wegwerken van de strooistraling



Erik

pandur

Zeer efficiƫnt, ook de lichtsterkte is perfect !
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

755philippe

Hallo,
Ik ga mijn Mehano type 77 ook superen. Relingen zijn besteld bij PB. Voor de leds bij leds-buy wacht ik nog opantwoord. Ga toch proberen zelf de leds in de mehano in te brengen. Weg met de plastic-strip. Ik heb zeer dunne koperband waarop ik de leds kan solderen. Wat inkervingen aanbrengen om stroomdelen te scheiden en vervolgens met lakdraad de boel aansluiten. Vervolgens leds proberen af te schermen tegen strooilicht.
Wordt nog vervolgd.
Mvg

755philippe

Huugooke

Je kan die Leds met draad er aan kopen! Heb ze dikwijls toegepast, die draadjes zijn zo fijn dat je ze overal kwijt kan, de ledjes zijn maar een paar speldekopjes groot!