Micro-baantje voor expo 40 jaar MTD

Gestart door Gerolf, 25 juni 2015, 08:54:26 AM

marc goovaerts

Tegenslag, maar wel een vreemde manier waarop werken en hobby op elkaar kunnen aansluiten...

Gerolf

Ik zou met de elektronica bezig moeten zijn, maar modelbouw is zo plezant ...



Het plafond voor de garage gemaakt, met hanglampje.

Intussen is het ook gemonteerd en tijdelijk aangesloten,
en dus tijd voor een filmpje: http://meb.gerolf.be/home/bm/microb/GarageF.mp4

;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirky


Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Gerolf gaat zijn microbaantje al dopen  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

 ;D  ;D

ik was aan 't twijfelen om de foto "correct" te maken en de vloer als plafond te hangen...
Maar op dat moment was de wash nog aan 't drogen, en dat geeft vreemde effecten ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

't ja, hoe moet je hier nog op reageren... verbluffend.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Michiel

Leuk filmpje, de sfeer zit!  Echt toffe scene! 8)

En om ambetant te zijn, jammer dat de gietnaad van de hopeloze mechanicien nog aan z'n oor hangt. En er beweegt een draad tegen de muur. Zie dat deze niet in de mechaniek onderin blijft haken. Het zou zonde zijn.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Goed gezien, Michiel  ;)

Die gietnaad: misschien nog weg te krassen - yep - gelukt ...

De bewegende draad komt niet van boven, maar gaat naar boven
- voor beweging in het bureau boven de garage
Dat hij in de garage beweegt is intussen al minder opvallend  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Gerolf, je bent lekker bezig en laat ons mee genieten, topper!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Er beweegt intussen al wat in het bureeltje boven de garage  ::)

Nu dit werkt, kan ik de ruimte verder aankleden om het verhaal duidelijker te maken  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter


Gerolf

Van de nieuwste beweging heb ik nog geen filmpje op het net staan, hoor  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw