Micro-baantje voor expo 40 jaar MTD

Gestart door Gerolf, 25 juni 2015, 08:54:26 AM

Gerolf

Citaat van: guy holbrecht op 25 juni 2015, 17:27:43 PM
Hola, de lego-technic kist geplunderd?

Nee, een deel van de voorraad Opitec-tandwieltjes die ik nog had liggen.
Eindelijk krijgen ze een nuttige bestemming  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Kan hier ook nog winkeltje spelen met de overschot van die Opitec tandwieltjes  ;) ;) ;)

Gerolf

Ik heb er intussen een webpagina over gestart: http://meb.gerolf.be/scenery/anim/nmicrob.htm

Met extra fotootjes, zoals deze:



Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vyncky

Nu kunnen we gelijk volgen!  8)

benieuwd hoe je dit nu weer klaar krijgt  ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Gerolf

Citaat van: vyncky op 28 juni 2015, 22:35:20 PMbenieuwd hoe je dit nu weer klaar krijgt  ;)

Ik ook  :D
Morgen (eigenlijk vandaag dus) een vrije dag - en dan kan ik weer wat verder prutsen   8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

"Tunnelzicht"



... Ik ben dus bezig met de elektriciteitswerken, en er komt ook "een beetje" elektronica ;)

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Je noem dit een beetje elektronica  ;)

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

Gerolf

Citaat van: loebaske op 09 juli 2015, 13:08:28 PM
Je noem dit een beetje elektronica  ;)

Ik schreef: er komt ook "een beetje" elektronica - tussen aanhalingstekens, ironisch bedoeld.
In totaal 3 microcontrollertjes, 3 andere IC's, een stapeltje mosfets en nogal wat passieve (R en C).

Deze print komt er ook nog:



... maar daarvoor is er nog wat spul onderweg uit Hongkong  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stieven76

Dat printje lijkt net één of andere archeologische vonst  ;D ;D

Ben wel benieuwd wat het gaat worden  ;)

Johnnytrein

Gerolf, die laatste foto is een mooie vondst van een geoloog uit Antwerpen volgens mij.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

Citaat van: Stieven76 op 09 juli 2015, 14:46:48 PM
Dat printje lijkt net één of andere archeologische vonst  ;D ;D

Er is wel een link: O.T. - Genesis - "Let there be light"  ;D  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Inderdaad een erg artistiek printje !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Gerolf is weer goed op dreef gekomen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Schoon printje, te mooi om te bevolken met elektronicaprutsen eigenlijk. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan