zelfgemaakte MTC21 Decoder adapter

Gestart door bellejt, 19 juni 2015, 17:51:03 PM

bellejt

op een buurforum is er een aktie waarbij iemand deze printjes zelf gaat maken.Ze zullen een heel stuk goedkoper uitkomen dan degene die in de handel zijn en een stuk praktischer.Bij interesse kan men zich tot mij wenden of naar de link gaan :

link

Ps : indien de link niet mag kan ze verwijderd worden en laat ik alles via mij gaan.

bellejt

mss aan mij ook iets laten weten als jullie er op de andere site zouden bestellen.Kwestie dat er geen dubbele bestellingen zouden zijn :)

Ben

Mooi initiatief. :)

Maar misschien is het handiger een Plux22 printje te maken, je hebt dan veel meer en ook versterkte functies ter beschikking terwijl een ESU PluX22 (54617) nauwelijks duurder is dan de ESU 21MTC decoder.



Gr, Ben.

bellejt

#3
mss de vraag stellen aan de man die de printjes gaat maken.Wie weet heeft hij er niet aan gedacht dit ook te doen

Ben


loebaske

Als die bruikbaar zijn voor DCC heb ik ook wel interesse  ;)

bellejt

jahoor Eric.Tussen DCC en MM is bij digitaal eigenlijk geen verschil meer met decoders :)

itchy

Ik heb ook zeker interesse maar nog meer als er een plux22 op kan  8)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

bellejt


SuSke

Ziet er een interessant initiatief uit.
moet even overwegen of ik dan overga naar Plux22 of MTC21 voor al mijn locs, kwestie van de nodige lichtbeelden te kunnen instellen  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ben

Naar aanleiding van mijn email is een nieuw topic geopend zie ik net: KLIK.

Decoderbakkers die PluX decoders leveren zijn o.a. Esu, Tran, Kühn, Zimo en Uhlenbrock in verschillende uitvoeringen.

Over 21MTC versus PluX22 is op dit forum al eens een topic geopend: KLIK.

Gr, Ben.

eve

Citaat van: SuSke op 19 juni 2015, 23:00:07 PM
Ziet er een interessant initiatief uit.
moet even overwegen of ik dan overga naar Plux22 of MTC21 voor al mijn locs, kwestie van de nodige lichtbeelden te kunnen instellen  ;) ;)

Frans,

Kies dan voor de Plux22 : die heeft bvb bij ESU 9 uitgangen.

Erik

bellejt

wat wordt ik hier blij van dat iedereen nu toegang heeft tot deze mogelijkheden.

itchy

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)