fraaie gemaakte bovenleiding/baantje

Gestart door Metpetergaathetbeter, 18 juni 2015, 21:41:39 PM

Havoc

Geen flauw idee waar jullie dat zien. Enige bedenking die ik heb is dat zijn draadsteunen op druk belast zijn ipv op trek.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kees-Jan

Heb hier met veel grotere frequentie veel maar dan ook veel lelijkere bouwsels zien voorbij komen van bouwers alhier......................... Vind dit ver boven het gemiddelde namelijk.

evan

Citaat van: Havoc op 21 juni 2015, 14:54:00 PM
Geen flauw idee waar jullie dat zien. Enige bedenking die ik heb is dat zijn draadsteunen op druk belast zijn ipv op trek.

In het filmpje is dat te zien.  Het geeft door de groothoek van de camera ook een extra nadruk.


Nu vind ik dit een weloverwogen compromis en de constructies zijn echt top.  Hij heeft zelfs de richtstangen op de zijwaartse bevestigingen geplaatst.  Ik heb dit in HO zelf nog niet gedaan.

Mijn favoriete baan met bovenleiding blijft echter nog steeds La Bosse die recent nog in MSM heeft gestaan.

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 21 juni 2015, 17:37:07 PM

Mijn favoriete baan met bovenleiding blijft echter nog steeds La Bosse die recent nog in MSM heeft gestaan.
dat is dan ook een hele fraaie die ik in Dortmund 3? jaar geleden mocht aanschouwen, trouwens de rest van de baan is al even fraai ! ;)