Wissel wordt warm Twincenter schakelt uit

Gestart door Iebor, 03 juni 2006, 14:45:47 PM

INFO

citaat:
Ik vind het als digitaal beginner alleen erg jammer dat nu diverse adviezen weer worden tegengesproken


Yep, dat is inderdaad jammer. Maar het eerste wat je moet doen is meerdere aansluitpunten maken.

Is er dan nog een probleem, dan kijken we verder.

Dit heeft overigens niets met het digital rijden te maken, voldoende aansluitpunten is altijd van het grootste belang.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Iebor

Schijnbaar is het probleem opgelost, meer bedrading aangebracht en er zoemt niets meer. Dank voor alle hulp.

Klaas Zondervan

Waarmee weer bewezen is:

Geeft INFO een advies dat klinkt als een bevel,
Volg het maar op want het helpt je wel. [8D]

Iebor

Sorry voor het late antwoord, iedereen heeft gelijk. Ik heb de proefbaan van meer aansluitpunten voorzien de wissel die verdacht was van bijgeluiden ligt nu stil in de baan. Ik ben er zeker van dat het probleem lag in de aansluitpunten. Ik heb alle ovalen voorzien van spanning en het lijkt te werken. Ik had eigenlijk nooit gedacht dat zo'n kleine baan al van meerdere aansluitpunten moest worden voorzien. Dank allen voor de hulp met deze vraag.

quf

Rob,

Niet te veel schamen; dat is nu eenmaal het leerproces van elke beginneling. We hebben allen zulke fouten gemaakt (en sommigen maken ze nog). Dus gewoon voortdoen, stap per stap, en blijven vragen. Lees wel eerst je vragen twee maal, en kijk dan of het antwoord niet ergens in en handleiding staat. Maar desondanks niet opgeven.

Groeten

Frank