40 jaar MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2015

Gestart door SuSke, 17 juni 2015, 19:53:46 PM

BC911

Citaat van: railtravelmanager op 26 oktober 2015, 14:37:10 PM
hoezo ? probleempjes op de 23 meter lange Bischoppenhofbaan ?  een slecht contact dat valt als ééns voor niet ? :) Erwin

Hé Erwin, alle respect voor jullie werk hoor (ik doe het zelf zeker niet beter  :-[). Maar toen we bij het eerste stuk stonden wilde de wissels niet meewerken en ging er een trein van de rails. Toen we naar het tweede stuk gingen reed er plots niets meer door een slecht contact ... Kan natuurlijk allemaal voorvallen, maar ik heb een kritische zoon bij. En daarvoor is het alleen goed als alles rijdt zoals het hoort  ;).

Mijn excuses als het te kritisch klonk, dat was zeker niet de bedoeling. Het blijft een mooie en indrukwekkende baan!
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

bollen neus


loebaske


Paulogic

Citaat van: Dirkh op 26 oktober 2015, 12:05:56 PM
Citaat van: Steam.N op 26 oktober 2015, 06:34:01 AM
genoten van mijn twee toffe buren (Dirk met zijn diorama en snuisterijen, en Rik met zijn fantastisch Val Rikard).

Ja jij had geluk, ge weet wie er langs de andere kant zat bij mij.   ;D ;D

Het was voor mij een eerste keer, maar volgend jaar ga ik minstens nog eens terug kijken.

Allez ze, merci he !!!  ;D ;D ;D ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Paulogic op 26 oktober 2015, 18:25:31 PM


Het was voor mij een eerste keer

Allez ze, merci he !!!  ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]Dirk heeft wel niet gezegd de laatste keer, hé Paul  ;D ;)

railtravelmanager

helemaal niet kritiek mag en moet er zijn  :) waarschijnlijk net op dat moment wet van Murphy zekers ...

Citaat van: BC911 op 26 oktober 2015, 17:12:10 PM
Citaat van: railtravelmanager op 26 oktober 2015, 14:37:10 PM
hoezo ? probleempjes op de 23 meter lange Bischoppenhofbaan ?  een slecht contact dat valt als ééns voor niet ? :) Erwin

Hé Erwin, alle respect voor jullie werk hoor (ik doe het zelf zeker niet beter  :-[). Maar toen we bij het eerste stuk stonden wilde de wissels niet meewerken en ging er een trein van de rails. Toen we naar het tweede stuk gingen reed er plots niets meer door een slecht contact ... Kan natuurlijk allemaal voorvallen, maar ik heb een kritische zoon bij. En daarvoor is het alleen goed als alles rijdt zoals het hoort  ;).

Mijn excuses als het te kritisch klonk, dat was zeker niet de bedoeling. Het blijft een mooie en indrukwekkende baan!
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

philippe_007

Tja,
je mag dan zoveel testrijder met de baan als je wilt en alles mag 100% functioneren,
tijdens een beurs zal Murphy altijd toeslaan....
Meestal is de oorzaak het verplaatsen van de baan, of een onoplettendheid tijdens het rijden, leuk is het zeker niet.
De tentoonstelling was zeker in orde.



Peter_66


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

BC911

Leuke fotoreeks! Vooral de eerste foto's geven een goed beeld van wat erbij komt kijken om zoiets te organiseren. Als bezoeker sta je er niet altijd stil bij hoeveel tijd erin gestoken wordt om "zo even wat baantjes bij elkaar te zetten".

Ook een mooie foto van de gefascineerde zoon ertussen  :).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...