Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

40 jaar MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2015

Gestart door SuSke, 17 juni 2015, 19:53:46 PM

Steam.N

Alweer een erg leuk weekend achter de rug !
Veel bekende gezichten gezien, fijne babbels gehad, en genoten van mijn twee toffe buren (Dirk met zijn diorama en snuisterijen, en Rik met zijn fantastisch Val Rikard).
Het deed ook deugd NEEB nog eens gemonteerd te zien.

Aan MTD: een dikke proficiat voor de organisatie van deze twee dagen.
Alles picobello in orde.  Chapeau.
Met al die gemotiveerde clubleden is MTD's toekomst gegarandeerd !

Gerolf: een terechte winnaar ! Zo'n compact stukje, een variatie aan scenes, en een prima uitvoering.
Je opmerking ivm de stemming kan ik volgen: beter elk een top drie laten vermelden, waardoor de rangschikking meer genuanceerd is.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

GECE

Ik ben zondagnamiddag geweest.
Veel bekend volk gesproken en mooie banen gezien.

Proficiat MTD.

loebaske

Proficiat aan de winnaar van de microbaantjes wedstrijd.
Min puntje zoals hier al eerder aangehaald, men zou een 1-2-3 moeten toepassen, want er waren ook nog best fraaie stukjes bij.
Bij deze een dikke merci aan de leden van MTD om er weer een super fijne OD van te maken, het was gezellig...
Tot de volgende.

Blijkbaar zijn er heel veel forumleden geweest die ik helemaal niet ken, jammer..

philippe_007

Id,
was nog eens de moeite om te gaan,
ook veel toffe babbels gehad.

ivm de wedstrijd, proficiat aan alle deelnemers en de top 3. Er waren prachtige stukken bij.


Dirkh

Citaat van: Steam.N op 26 oktober 2015, 06:34:01 AM
genoten van mijn twee toffe buren (Dirk met zijn diorama en snuisterijen, en Rik met zijn fantastisch Val Rikard).

Ja jij had geluk, ge weet wie er langs de andere kant zat bij mij.   ;D ;D

Het was voor mij een eerste keer, maar volgend jaar ga ik minstens nog eens terug kijken.

OlivierV

#125
Bij deze de goede foto's gebundeld in een album op Flickr.

https://www.flickr.com/photos/oliviervleminckx/albums/72157660357808301



































Groet,

Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Snobby Crash

Aan alle deelnemers een dikke proficiat met hun knappe realisaties,
alhoewel sommige wel heel erg simpel gemaakt waren... ;-)

En, ja inderdaad Gerolf zijn subliem werkje spande torenhoog de kroon !

Maar, ik heb toch een opmerking gehoord over Gerolf zijn baantje.
ik citeer "Gerolf zijn baantje trekt op niets, je moet daar naar kijken met een vergrootglas"

Ook ik heb een 10 minuten met mijn mond open gestaan en met het vergrootglas in de hand
kijkend naar de verschillende taferelen die zich in al deze kamers afspeelden !

Dikke proficiat !

Geert

Rangeerduivel

Ik hoop dat niemand zich gekrenkt voelt,maar de mooiste voor mij is nog steeds de oude baan "Bischoppenhof".
Indrukwekkende lengte,en quasi volledig afgewerkt.
Eén klein minpuntje is het feit dat er met materiaal uit verschillende landen(B,D enz)op gereden werd,
Men had beter voor 1 thema gekozen,
al begrijp ik wel dat ter gelegenheid van zo'n evenement iedereen graag zijn materiaal uitpakt...

;)

Steam.N

Citaat van: Snobby Crash op 26 oktober 2015, 12:18:21 PM
... alhoewel sommige wel heel erg simpel gemaakt waren... ...

Ja ja, maar je moet er elke keer maar op komen :  Die palmboom op dat eilandje was subliem qua originaliteit !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SteamMike

Bedankt voor de complimentjes. Fijn om allemaal positieve commentaar te lezen. We werken er hard aan en dan doet het deugd dergelijke feedback te krijgen. En volgend jaar proberen we er weer iets anders van te maken. Wat dat weten we nu nog niet en mochten we het weten vertellen we het NU nog niet.

Stoort het als we van iemand de foto's "pikken" en op onze site kopieren? Heb zelf de kans niet gehad om rond te lopen en enkele beelden vast te leggen voor ons archief. Ik kan ze heimelijk knippen en plakken maar vraag het liever om geruzie ??? achteraf te vermijden.

Je kan ons ook volgen op facebook via groep "MTD treinenclub" of pagina "https://www.facebook.com/MTDTreinenclub". Zo kan je op de hoogte blijven van het reilen en zeilen.

Michel
 

Rangeerduivel

Citaat van: SteamMike op 26 oktober 2015, 13:57:39 PM
Stoort het als we van iemand de foto's "pikken" en op onze site kopieren?

Die van mij zijn misschien de beste niet,maar als er iets tussen zit wat je kan gebruiken,doe maar gerust.

https://www.flickr.com/photos/125615284@N08/22283493599/in/dateposted-public/

;)

OlivierV

Die van mij mogen gerust bebruikt worden.  Zal vanavond mijn album op Flickr even publiek instellen. Dan kunnen ze in origineel formaat gedownload worden.

Misschien is het ooi beter als je van ieders gebruikte foto's de fotograaf in kwestie vermeld? Dan kan er achteraf sowieso geen geruzie van komen. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

railtravelmanager

#132
hoezo ? probleempjes op de 23 meter lange Bischoppenhofbaan ?  een slecht contact dat valt als ééns voor niet ? :) Erwin


Citaat van: BC911 op 24 oktober 2015, 19:20:51 PM
Deze namiddag ook eens gaan kijken bij MTD in Edegem. Bij aankomst was er een aangename drukte in een mooie locatie voor een event als dit (wel best warm). De zoon was eerst een beetje teleurgesteld omdat z'n tekening niet bij de selectie hing, maar gelukkig was hij snel afgeleid door de vele banen. Al waren er wel wat probleempjes op deze baan ...



De andere baan in opbouw is werkelijk mijn ding en belooft echt mooi te worden (maar dat wisten we natuurlijk al door wat we hier al hebben zien voorbij komen):







De Turnhout NEEB had mijn aandacht reeds getrokken in MSM150, en prachtig om deze nu eens IRL te zien. Misschien nog een beetje te clean, maar verder prachtig om naar te kijken ...



En natuurlijk Dirk z'n stukje nog eens gaan bewonderen (had het al in Genk gezien) ...





En het 1ste wat de zoon thuis ging vertellen was dat hij de slagbomen had mogen bedienen! Bedankt Dirk voor de interactieve toevoeging op je diorama. Als dat andere meisje er niet was geweest had mijn zoon nu nog op je knopje staan drukken  ;).
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Val-Rikard

Gezellige en goed georganiseerde beurs. Proficiat met het 40 jarige jubileum, op naar de volgende 40 jaar!   :) :) :)

railtravelmanager

merci Rudy, ik was de rangeerder van dienst onder het station  :) meeste was B inderdaad en enkele CFL machines  :)
zelf ben ik een wisselstroomrijder dus materiaal van mij was er ni bij  :) bedankt voor de complimenten  ;)

Citaat van: Rangeerduivel op 26 oktober 2015, 12:59:50 PM
Ik hoop dat niemand zich gekrenkt voelt,maar de mooiste voor mij is nog steeds de oude baan "Bischoppenhof".
Indrukwekkende lengte,en quasi volledig afgewerkt.
Eén klein minpuntje is het feit dat er met materiaal uit verschillende landen(B,D enz)op gereden werd,
Men had beter voor 1 thema gekozen,
al begrijp ik wel dat ter gelegenheid van zo'n evenement iedereen graag zijn materiaal uitpakt...

;)
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !