Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

40 jaar MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2015

Gestart door SuSke, 17 juni 2015, 19:53:46 PM

SteamMike

Toegegeven gisteren heb ik me vergist :-[, maar als je bedenkt dat het uur achteruit wordt gezet zal er langer gefeest worden - zoals Suske zegt - en het uiteindelijk wel een beetje zal gevoeld worden op zondag. Maar ja we vieren maar één keer onze veertigste. Bezoekers zullen er wel voor zorgen dat wij er met de glimlach staan.

Wij stomen (ook voor hen die dieselen en elektrisch rijden) ons klaar voor dat weekend. Bedrijvigheid wordt gevoeld tijdens de clubavonden.

SteamMike
 

SuSke

Nog een weekje te gaan, de koorts begin toe te nemen.
Alle banen zijn al ingepakt behalve Vaerwegh Dok, daar blijven ze tot de laatste snik verder werken.
Bij de deelnemers aan de fragement-wedstrijd zijn er al enkele die hun ding klaar hebben, anderen hebben toch nog wel een beetje werk  :o

Voor hen die jonge kinderen hebben, vergeet onze kleurwedstrijd niet http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,22829.msg317241.html#msg317241

Verder ook even voor de goede orde melden dat Evan spijtig genoeg niet van de partij zal zijn om professionele redenen, (teveel tijd in het museum gestoken en nu moet hij zijn werk dus inhalen  ;)) maar hij wordt waardig vervangen door Dirk met zijn diorama in N.

Ook de jubileumwagens zijn beschikbaar in beperkte oplage en enkel te verkrijgen op de tentoonstelling.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Dit weekend bouw ik NEEB nog eens op.
Benieuwd of alles nog OK is ...  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007

is dit dan de laatste openbare verschijning tot het een definitieve plaats krijgt op uw baan?
Of is er nog een beurs voorzien?

OlivierV

2 vliegen in 1 klap, Vaerwegh Dok in zijn huidige vorm en NEEB eens mogen aanschouwen, jipie!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Vergeet Val-Rikard niet, want die staat ook in het rijtje  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

niet waar hé...dat hij daar ook is....de Rik pffffff





meen dat wel niet zenne  ;)

Val-Rikard


Steam.N

Citaat van: philippe_007 op 16 oktober 2015, 12:57:09 PM
is dit dan de laatste openbare verschijning tot het een definitieve plaats krijgt op uw baan?
Of is er nog een beurs voorzien?

Laatst geplande expo is Oostende (?) in october 2016.
Dus zolang breek ik het niet af.
Mogelijks verschijnt het ná die expo op mijn thuisbaan.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

#39
CiteerLaatst geplande expo is Oostende (?) in october 2016

Als de expo in Oostende weer zo goed is al vorig jaar, dan zou ik zeggen

"Allen daarheen"
Want die was 100% meegevallen
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Citaat van: Peter op 16 oktober 2015, 15:52:31 PM
CiteerLaatst geplande expo is Oostende (?) in october 2016

Als de expo in Oostende weer zo goed is al vorig jaar, dan zou ik zeggen

"Allen daarheen"
Want die was 100% meeggevallen

Dat is nog veel te lang wachten om al dat moois te zien  ;)

Je komt beter naar Edegem - Hangar 27 volgende weekend om het te aanschouwen  ;D
Geeft je gelijk de kans om naar verschilen te gaan zoeken in Oostende daarna  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

CiteerJe komt beter naar Edegem - Hangar 27 volgende weekend

Ik kom sowieso naar Edegem. Het is ondertussen geleden van toen jullie tegenover Berchem-kerkof in die(toch wel vrij kleine) ruimte zaten, dat ik nog bij MTD was
Met vriendelijke groeten
Peter

evan

Citaat van: SuSke op 16 oktober 2015, 10:38:28 AM

Verder ook even voor de goede orde melden dat Evan spijtig genoeg niet van de partij zal zijn om professionele redenen, (teveel tijd in het museum gestoken en nu moet hij zijn werk dus inhalen  ;)) maar hij wordt waardig vervangen door Dirk met zijn diorama in N.



Ik vind het ook jammer :-\
Het is natuurlijk geen kwestie van te veel tijd gestoken in het museum  :), maar het is wel zo dat door eerder geplande werken die nu verschuiven dat ik tijdens jullie tentoonstelling moet werken.   Zo zijn er nog 5 weekends dit jaar :o

Voor de Hele MTD een proficiat met hun Jubileum en succes met de tentoonstelling!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Gewoon een paar "teasers" om jullie een beetje te doen watertanden  ;) ;)

Z-baan - BAERECHUM




0-baan - DE NUL




H0-analoog - BISSCHOPPENHOF




H0-digitaal - VAERWEGH DOK




Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mahtoska1

CiteerZ-baan - BAERECHUM

Wie is de bouwer van deze Z-baan?