40 jaar MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2015

Gestart door SuSke, 17 juni 2015, 19:53:46 PM

SuSke

De uitdaging wordt zelfs aangegaan door een 0-er  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Wel gemakkelijk, 2 bielzen en die is klaar :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

sdz1976

Trachten er dit jaar bij te zijn.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Paulogic

Ik zal er ook zijn ! Loebaske, ik neem u graag terug mee. Ik mis mijn brother in arms wel.
mvg,
Paul(ogic)

loebaske

Merci paul, staat genoteerd in mijne agenda  ;)

gledina

Dat belooft een tof weekend te worden.

Dieter
HO 2R DCC , 9mm DCC (N), een beetje Z & lid van MTD
Tuut, Tuut zei den trein en 't station vertrok.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Paulogic op 22 juni 2015, 07:35:20 AM
Ik mis mijn brother in arms wel.
in broken bones !  ;D trouwens een spoedig herstel Eric !

SuSke

Even naar boven pompen met wat extra informatie  ;)

De gastbanen welke op onze tentoonstelling te zien zullen zijn:

Balmount River Railway (Johan Van Baelberghe) - Amerikaanse smalspoorbaan in 0n30
Val - Rikard (Rik Martens) - H0 baantje waar de draaischijf centraal staat - winnaar minibaantjeswedstrijd MSM
Turhout - NEEB (Jean Devel) - N baantje dat bewijst dat hoge afwerkingsgraad niet alleen voor grote schalen is - winnaar minibaantjeswedstrijd MSM
Re - Mise en Scene 1 en 2 (Erik De Boeck) - Impressie van een locomotief depot in H0
The High Line (Evan Daes) - Een stukje New York in H0 - winnaar minibaantjeswedstrijd MSM
Lego spoorbaan (Lego club BELUG) - Ook met de gekende "blokjes" kan er een spoorbaan gebouwd worden
Hove (Paul Celis) - Natuurgetrouwe weergave van het station van Hove en zijn onmiddellijke omgeving in H0
Ourener Fictie (Luc Goormans) - Kleine HOe baan met mijn en bosbouw als thema - deelnemer minibaantjeswedstrijd MSM
Marklin retro baan (Jozef Maes en Ronald Hermans) - Baan gebouwd met materiaal van voor 1975, het jaar dat onze club het licht zag.

Daarnaast natuurlijk ook de 4 banen van de club die verder afgewerkt werden, een uitbreiding mochten krijgen of zelfs volledig opgefleurd werden.

Niet te vergeten onze kleurwedstrijd voor de jeugd en de "fragment-wedstrijd" voor de leden van MTD, 2 wedstrijden waarbij we op uw stem rekenen om een winnaar aan te duiden.

Bovendien wordt ijverig gewerkt aan de uitgifte van een jubileum item om onze clubkas een beetje te spijzen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Voor de kleinsten onder ons is er op onze tentoonstelling een kleurwedstrijd georganiseerd.

We houden net als vorig jaar rekening met 2 leeftijdsgroepen: van 3 t.e.m. 6 jaar en van 7 t.e.m. 12 jaar.

De kleurplaten vind je bij onze sponsors, worden verspreid op de jaarmarkt in Edegem en stellen we hier ter beschikking als download. Hou er wel rekening mee dat je de achterzijde ook moet afdrukken en invullen, anders kunnen we jullie spruit niet terug vinden.

De kleurplaat wordt ingeleverd in de brievenbus van MTD of via b-Post opgestuurd naar het clubadres: MTD-Treinenclub vzw, Omer van Ommerplein 15, 2560 Edegem en dit voor uiterlijk donderdag 22 oktober 2015.
Die donderdag wordt door de leden van de bestuursvergadering van MTD een selectie gemaakt van 12 tekeningen in elke groep die meedingen naar een mooie eerste prijs.

De bezoekers aan onze tentoonstelling zijn de jury, de stemformulieren krijg je aan de inkom en moeten binnen gebracht zijn in de urne voor zondag 25 oktober 2015 - 15u30.

Prijsuitreiking is diezelfde zondag om 17u00.

De bestandjes om te downloaden:

de voorzijde



de achterzijde



We wensen onze jonge deelnemers veel succes met deze kleurwedstrijd.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Tof...zekers voor onze jonge gasten ( dus niet voor mij  ;)  )

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 01 september 2015, 18:45:43 PM
Tof...zekers voor onze jonge gasten ( dus niet voor mij  ;)  )
nee want jij kunt niet binnen de lijntjes blijven !  ;D ;)

SteamMike

Heren,

Niet vergeten hé. Nog 5 weken en er staat weer een modelspoorweekend te beleven op Antwerpse bodem. Zelfde weekend dat we van zomeruur terug naar winteruur gaan. Dus voor de werkers en demonstrateurs een uurtje minder slapen, maar we geven er een lap op - slaapogen of niet. Wij willen onze 40ste verjaardag met iedereen luister bijzetten. We gaan niet alle ideeën hier uiteenzetten, die kan je alleen ter plaatse ontdekken.

      Meer details op het web http://mtdtreinenclub.be/over/tentoonstelling/index.html of facebook https://www.facebook.com/groups/MTDTreinenclub/

En vergeet niet: jullie stemmen de fragment-diorama's naar de top. Schaal 0, H0 en Z op 10cm diameter. Kom onder andere Gerolfs werk life bewonderen.

See you all there.

SteamMike
 

Metpetergaathetbeter


efl045

Citaat van: SteamMike op 26 september 2015, 09:32:06 AM
Zelfde weekend dat we van zomeruur terug naar winteruur gaan. Dus voor de werkers en demonstrateurs een uurtje minder slapen, maar we geven er een lap op - slaapogen of niet.
Werkt dat bij werkers en demonstrateurs dan net omgekeerd dan bij de anderen?
Ik, en zo zullen er nog zijn, was net van plan een uurtje langer te slapen  :)

SuSke

Wij blijven gewoon een paar uurtjes meer doorfeesten, en slapen daardoor een uurtje minder  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.