40 jaar MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2015

Gestart door SuSke, 17 juni 2015, 19:53:46 PM

BC911

Deze namiddag ook eens gaan kijken bij MTD in Edegem. Bij aankomst was er een aangename drukte in een mooie locatie voor een event als dit (wel best warm). De zoon was eerst een beetje teleurgesteld omdat z'n tekening niet bij de selectie hing, maar gelukkig was hij snel afgeleid door de vele banen. Al waren er wel wat probleempjes op deze baan ...



De andere baan in opbouw is werkelijk mijn ding en belooft echt mooi te worden (maar dat wisten we natuurlijk al door wat we hier al hebben zien voorbij komen):







De Turnhout NEEB had mijn aandacht reeds getrokken in MSM150, en prachtig om deze nu eens IRL te zien. Misschien nog een beetje te clean, maar verder prachtig om naar te kijken ...



En natuurlijk Dirk z'n stukje nog eens gaan bewonderen (had het al in Genk gezien) ...





En het 1ste wat de zoon thuis ging vertellen was dat hij de slagbomen had mogen bedienen! Bedankt Dirk voor de interactieve toevoeging op je diorama. Als dat andere meisje er niet was geweest had mijn zoon nu nog op je knopje staan drukken  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Metpetergaathetbeter

#91
ik ga morgen naar de MTD en neme mee.....een panto......een stuurrijtuig M6... Olivier....Rudy.... koffiekoeken.....(misschien dat ze daar nog aan het ontbijten zijn ?.....  een recept dat ze daar ook eens stoofvlees met frieten zouden kunnen maken ...... ;D ;D ;D ;)  mijn vakantiegeld voor volgend jaar om iets mee te brengen ! ;D ;)
Groeten Peter ;) 
tot morgen  ;)

eddy

Ik ga morgen ook.Heb iets bij voor onze Loebas.

groeten eddy

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 oktober 2015, 21:14:22 PM
ik ga morgen naar de MTD en neme mee.....een panto......een stuurrijtuig M6... Olivier....Rudy.... koffiekoeken.....

Ge zijt iets zonder haar op vergeten! :):)

;)

59erke

#94


Mooie foto's van al gekende mooie banen, persoonlijk vindt ik de arcades zeer geslaagd misschien nog iets te netjes zonder onkruid en begroeiing. Maar dat komt wel goed. Dirk en SteamN hun baantjes zijn zoals verwacht ook zeer de moeite;

Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn, vandaag geen tijd en morgen onverwacht moeten werken  :(
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter

#95
@ Rudy dat is niet mooi! ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 oktober 2015, 23:19:13 PM
@ Rudy dat is niet mooi! ;)
Wat jij zegt is ook niet mooi, je zegt dat Chris niet mooi !s, foei!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#97
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Rangeerduivel

Citaat van: Rangeerduivel op 24 oktober 2015, 23:05:42 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 oktober 2015, 21:14:22 PM
ik ga morgen naar de MTD en neme mee.....een panto......een stuurrijtuig M6... Olivier....Rudy.... koffiekoeken.....

Ge zijt iets zonder haar op vergeten! :):)

;)


Allée,'k zal 't schoner zeggen;
Een minderharige meerderjarige :):)

;)

755philippe

Ga vandaag ook naar MTD. Normaal ging ik naar Eurospoor in Utrecht maar ga toch passen deze keer. Ik heb het Turnhout-Neeb-projekt nog niet live kunnen bewonderen en ik wil ook niet wachten tot 2016 in Oostende. De module van Dirk is ook prachtig maar die heb ik al kunnen bewonderen. Dikke proficiat aan Dirk en Jean. We zien mekaar wel.

Mvg

755philippe

eddy

Hoi Dirk,
Stukske is al gemaakt tussen de soep en de patatten.Stuur U gegevens eens door aub.



groeten eddy

just4fun

Net terug thuis.
Mooie dingen gezien (eindelijk NEEB in 't echt).
Erg veel volk, da's prima voor jullie kas.
Paul

OlivierV

Goede tentoonstelling, chapeau MTD! Foto's volgen morgen. ;)

Moet nog bekomen van de rit naar huis.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 25 oktober 2015, 18:24:18 PM
Moet nog bekomen van de rit naar huis.

Ja 't is wel ver hé,volgende keer regelen we overnachting ergens halfweg...:):)

;)

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 25 oktober 2015, 19:10:39 PM
Citaat van: OlivierV op 25 oktober 2015, 18:24:18 PM
Moet nog bekomen van de rit naar huis.

Ja 't is wel ver hé,volgende keer regelen we overnachting ergens halfweg...:):)

;)
;D ;D ;D

Ik wil foto's zien!  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *