Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

40 jaar MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2015

Gestart door SuSke, 17 juni 2015, 19:53:46 PM

gardevil

Als ik op tijd thuis ben van het duiken wip ik ook nog ff binnen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

philippe_007

het ur wordt pas de nacht van zaterdag op zondag aangepast Peter.
Straks sta jij daar op het verkeerde uur :-)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 23 oktober 2015, 11:28:18 AM
het ur wordt pas de nacht van zaterdag op zondag aangepast Peter.
Straks sta jij daar op het verkeerde uur :-)
waarde vriend ik ga zondag !  ;D ;)

philippe_007

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 oktober 2015, 11:07:26 AM
Citaat van: loebaske op 23 oktober 2015, 11:05:23 AM
Peter is het om 10u of is het om 9u, is wat afhankelijk welk uur je staat die ochtend  :D :D :D
Carpoolparking Eric, aangezien het uur deze nacht aangepast wordt om 10uur plaatselijke tijd !

Peter,

id, je gaat zondag, maar schreef deze nacht.... en vandaag zijn we Vrijdag... Alle dat hoop ik dan toch, of ben hier weer gratis aan het werken :-)

Metpetergaathetbeter

Philippe je hebt gelijk, 't is maar dat ik zo graag daarheen ga ! ;D ;)

BC911

Ik begon ook al te twijfelen, want dan zou ik vandaag al naar MTD kunnen gaan  ;). Als we hier zo verder blijven gaan, kan het bijna niet anders of er gaan er zich hier vergissen ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 23 oktober 2015, 11:37:43 AM


Alle dat hoop ik dan toch, of ben hier weer gratis aan het werken :-)
eigenlijk had je beter geschreven ik ben nu niet aan het werken maar wordt wel betaald !  ;D ;)

Rangeerduivel

btw;
Staat daar op MTD enige handelaar,amateur of beroeps of andere mogelijkheden om ons geld kwijt te raken?
Buiten de bar uiteraard!

;)

Herwig

Eerst met de 64 naar het Roosevelt-zwembad en vervolgens met de 32 naar Edegem.  Wordt een toffe zondagse expeditie na een vroeg ontbijt, om te 09.45u wintertijd aan de hanger te staan .  (en dan bij voorkeur nog ' s terug )

loebaske

denk het niet Rudy, enkel een verkoop stand van MTD zelf, gaat daar meer over de "banen".....kan ook mis zijn  zenne

OlivierV

Normaal niet. Vorige keer stond er een klein standje van hst Verhaegen dacht ik. Maar zoveel te beter. Heb al genoeg uitgegeven deze maand.

Dat het eens enkel om de banen gaat is positief te noemen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Voor mij zal het morgen (zaterdag) voormiddag zijn dat ik naar MTD kom, gezien de weinige vrije tijd die ik momenteel heb.
Weet alleen nog niet of we met de bus (lijn 141) komen , of dat we met de wagen komen. Ik zie nog wel.
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Citaat van: Rangeerduivel op 23 oktober 2015, 13:10:23 PM
btw;
Staat daar op MTD enige handelaar,amateur of beroeps of andere mogelijkheden om ons geld kwijt te raken?
Buiten de bar uiteraard!

;)

Contractueel mogen er geen commerciële activiteiten plaats vinden in de zaal  :(
Als we dat wel doen, riskeren we een aangepaste huurprijs (x 2,5 >:() en zullen we de inkom naar Eurospoorhoogten moeten optrekken om er nog iets aan over te houden :-[.

Een stand met 2de hands materiaal van de club wordt getolereerd.
HST staat er dit jaar NIET. De omzet vorig jaar was niet echt om van te stoefen.
Als je je geld dan toch kwijt wil, heb je de bar, en anders een tripje naar HST's winkel kan ook soelaas brengen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

jakke

Onder de werkstukjes die deelnemen aan de fragmentwedstrijd zijn prachtige demos van micromodelbouw te bewonderen .
Verbazend hoe sommigen er in slagen zoveel detail op een onooglijk klein plaatje te krijgen.
Echt knap

Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

centauri167

Vandaag ook geweest met een vriend, was de moeite, leuk om Frans druk in de weer te zien.

Gerolf zijn pronkstukje, geen woorden voor, hoedje af !!

Enige opmerking, als jullie nog zo'n wedstrijd doen als nu met de mini-diorama's, misschien ook de kans geven om een tweede en derde plaats te kiezen want nu was het een beetje saai, sorry voor de rest, maar de inzending van Gerolf blies de rest gewoon omver ...