40 jaar MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2015

Gestart door SuSke, 17 juni 2015, 19:53:46 PM

Dirkh

Citaat van: OlivierV op 25 oktober 2015, 18:24:18 PM
Goede tentoonstelling, chapeau MTD! Foto's volgen morgen. ;)

Moet nog bekomen van de rit naar huis.

Denk dat het eerder bekomen van de duvels is ;)

In elk geval gezellige boel daar, heb me goed geamuseerd.

Metpetergaathetbeter

je misrijdt ne keer en ze maken er een drama van ! Tja als nooit zelf fouten mag dat hé, maar ja ik was op zoek voor een vriend achter een geldautomaat...allé vriend meer een cafekennis ! ;D ;)

Metpetergaathetbeter


59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 25 oktober 2015, 19:40:00 PM
Ik wil foto's zien!  :-\

Van onze weg naar huis?
Da wilde nie weten jong!!!:):)

Allée,ge moogt allemaal ne keer mijne flikr zien!:)
Pijltje naar links zijn alle MTD-foto's,

https://www.flickr.com/photos/125615284@N08/22283493599/in/dateposted-public/


;)

Davy

Ben van de namiddag daar geweest, mooie grote banen gezien en ook weer wat bijgeleerd. Aan de mensen van MTD, mooi werk.
vooral de 77'ers die in overvloed waren, denk dak mij toch nen tweede voor dubbeltractie ga zoeken ;)

Metpetergaathetbeter

#111
leuke organisatie, fraaie banen, veel volk om zo'n manifestatie tot een goed einde te brengen !

hoewel een puntje van kritiek zou eigenlijk ook moeten kunnen  : bij de clubwedstijd zou eigenlijk een 2de en een 3de moeten kunnen aangeduid worden.
Ik vrees en ik gun het hem alvast dat de winnaar eigenlijk bij aanvang bekend was, of er zouden al vreemde dingen moeten gebeuren hebben !
Maar ik zag toch zeker een harde strijd voor een heel verdienstelijke tweede en derde plaats !

Mits er niks tsskomt ben ik alvast volgend jaar weer paraat maar ik heb begrepen van mijn carpoolers dat ze in de toekomst liever zelf chauffeur zijn ! Zodoende ben ik volgend jaar een 300%ontspannen man om nog meer te genieten van de sfeer !  ;)

SuSke

De tentoonstelling zit er op, alle treinen zijn terug ingepakt, banen gedemonteerd en weer klaar voor transport naar huis of lokaal.

Bedankt iedereen die langs geweest is.
We hopen dat jullie er van genoten hebben.

Voor ons was het een mooie afsluiter van weer een jaar ijverig werken en een drukke week.
Morgen nog een dagje transport regelen en dan is het op naar de volgende.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

#113
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 oktober 2015, 22:33:20 PM
...bij de clubwedstijd zou eigenlijk een 2de en een 3de moeten kunnen aangeduid worden...

Voor de goede orde dan ook maar gelijk die uitslag:

1: diorama "Maarschalk Connerie straat" van Gerolf  (45% van de stemmen)
2: diorama "Ik naam de trein naar huis" van Luc (ModelbaanHO) (16% van de stemmen)
3: diorama "Pech" van Frans (Suske) (10% van de stemmen)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 25 oktober 2015, 22:40:50 PM


1: diorama van Gerolf  (45% van de stemmen)
2: diorama van Luc (ModelbannHO) (16% van de stemmen)
3: diorama van Frans (Suske) (10% van de stemmen)
om eerlijk te zien ook zo lagen mijn voorkeuren !   :) ;)

Metpetergaathetbeter

zelf een 91 had leuk geweest en op dat rondeke gekunnen, echter was er maar keuze uit één model !  :-\

Herwig

#116
Zondagvoormiddag langsgeweest,  09.45u:     parkeerplaats genoeg aan ' t kerkske.

Verplaatsing zeker de moeite waard.

In verhouding moet zo'n clubtentoonstelling veel inspanning kosten.
MTD  ~  MetTerDaad.


>>>   aub  een fotootje  van die eerste drie mini-baantjes, weten we wie dat wat was, of wat wie was ....

sdz1976

Waren zo te zien echt enkele zeer knappe en originele dioramakes bij 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Ik ben uiteraard heel content na de expo: veel bezoekers (goed voor de club) en een heel toffe sfeer. veel bekenden gezien, maar veel mensen helaas niet als forumlid (badge?) herkend

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 oktober 2015, 22:33:20 PMeen puntje van kritiek zou eigenlijk ook moeten kunnen  : bij de clubwedstijd zou eigenlijk een 2de en een 3de moeten kunnen aangeduid worden.

Helemaal mee eens. De verschillen zouden waarschijnlijk een pak kleiner geweest zijn. Ik kan het wel eens zijn met de volgorde, maar vind het best gênant om 3 keer meer te hebben gehaald dan nr 2  ???
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

stoomlokje

Ook een (lang ) kijkje genomen.
De banen en scennery zijn in't echt nog mooier dan de foto's die hier op het forum al waren getoond.
Gerolf , die eerste prijs is dik verdiend hoor , met die vele kleine details op dat klein plaatsje.
Echter de andere medewerkers hebben zich ook van hun beste kantje getoond.
Een dikke proficiat voor ALLE MTD medewerkers voor het realiseren van deze tentoonstelling.

Gr. Saskia