MSM 149

Gestart door Michael, 17 juni 2015, 18:13:02 PM

Michael

Volgende week vrijdag valt er een heel dik magazine in de bus, wellicht kunnen we komend weekend al een voorproefje verwachten......Luc
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Ludwig

Themanummer dit jaar ??
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Metpetergaathetbeter

misschien over de 91 ? :-\

doomslu

Ik moet jullie ontgoochelen.
Aangezien de redactie ook aan wat rust toe was gaan we nummer 149 overslaan en concentreren we ons op nummer 150, dat eind augustus zal verschijnen!
In de zomer hebben jullie toch geen tijd om te lezen.  ;D



Allez vooruit dan. We zijn er aan bezig en zoals het de laatste jaren het geval was, wordt dit weer een banenspecial van 100 pagina's, met een paar andere artikels.

MAAR! Jullie moeten wel nog wat wachten hé. Het nummer komt uit op 3 juli en niet volgende week.
En dat is geen grap...

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

Citaat van: doomslu op 17 juni 2015, 21:56:37 PM

Allez vooruit dan. We zijn er aan bezig en zoals het de laatste jaren het geval was, wordt dit weer een banenspecial van 100 pagina's, met een paar andere artikels.

MAAR! Jullie moeten wel nog wat wachten hé. Het nummer komt uit op 3 juli en niet volgende week.
En dat is geen grap...

Dan steken ze mijn boekje weer weg, en geven het als verjaardagscadeau :)
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Michael

Allé nog een week te gaan, Luc kom maar op met het inkijk exemplaar.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Sorry, maar om technische redenen zal het inkijkexemplaar pas op maandag beschikbaar zijn.

Om het lijden te verzachten, de cover:

   
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Luc alle beetjes helpen, ziet er al weer goed uit.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mark7758

Is goed. Luc. We kijken er weer naar uit.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske

Geen probleem Luc, dat hou de spanning er in  ;) ;) ;)

Metpetergaathetbeter

net als in een restaurant zitten, de menu overhandigd krijgen en vervolgens vernemen dat de koks pas overmorgen beginnen te werken !  ;D :) ;)

Michael

Citaat van: doomslu op 27 juni 2015, 09:59:38 AM
Sorry, maar om technische redenen zal het inkijkexemplaar pas op maandag beschikbaar zijn.


Luc heeft alleen niet gezegd welke maandag. :)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: Michael op 29 juni 2015, 20:55:53 PM
Citaat van: doomslu op 27 juni 2015, 09:59:38 AM
Sorry, maar om technische redenen zal het inkijkexemplaar pas op maandag beschikbaar zijn.


Luc heeft alleen niet gezegd welke maandag. :)
Het is nog precies 180 minuten maandag  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Luc je hebt gelijk maar een beetje stangen mag toch wel hé, en je hebt gelijk, de maandag is nog niet voorbij, hoewel die van mij niet zolang meer duurt want morgen moet ik er weer vroeg uit dus ik ga niet zitten wachten tot middernacht. Dan zie ik het later wel.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: Michael op 29 juni 2015, 21:07:09 PM
Luc je hebt gelijk maar een beetje stangen mag toch wel hé, en je hebt gelijk, de maandag is nog niet voorbij, hoewel die van mij niet zolang meer duurt want morgen moet ik er weer vroeg uit dus ik ga niet zitten wachten tot middernacht. Dan zie ik het later wel.
Paar minuten nog...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *