Belgische en Franse woning in Z

Gestart door Zamateur, 13 juni 2015, 22:40:23 PM

SuSke

Deelneming aan familie en vrienden.

We zullen zijn creaties missen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel


Alan On Track

Modelbouw is een kunst

evan

Sterkte gewenst aan familie en vrienden.  Gecondoleerd
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Amai, daar wordt ik even stil van.

Innige deelneming aan de familie.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Cozzy

Gecondoleerd en sterkte voor alle naasten...  :'(
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Roderik

Mijn oprechte deelneming aan zijn familie en vrienden.
Ik heb Vincent gekend als mede-lid van Saroulmapoul. Een echte levensgenieter zoals er daar wel meer zijn.
Steeds een goedgezinde modelbouwer met kolenschoppen van handen die werkten aan hele kleine modellen maar bovenal met het hart op de juiste plaats.
Au revoir, Zébu. Nous allons te manquer...
Always be modelling!

Gerolf

Daar wordt een mens inderdaad stil van...

Mijn oprecht medeleven aan allen waar hij dierbaar voor was.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

ook van hieruit een "Innige deelneming" en veel "Sterkte toegewenst" in de vele moeilijke momenten die er ongetwijfeld  aankomen

eventueel eens een foto zodat we misschien weten over wie we praten? Want vaak kennen we zo iemand zonder hetzelf te weten of zelfs door een toevallig gesprek op één of andere beurs

doomslu

Ik steel even de foto, geplaatst op het TMM-forum door zijn vriend Laurent.
Vincent is de man rechts, zoals Roderik zegt "Een echte levensgenieter zoals er daar wel meer zijn. Steeds een goedgezinde modelbouwer met kolenschoppen van handen die werkten aan hele kleine modellen maar bovenal met het hart op de juiste plaats."
Ik kan het niet beter verwoorden.

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mahtoska1

Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden.

Ik heb Vincent door de jaren heen op diverse evenementen kunnen spreken over onze gezamelijke passie voor spoor Z. Hij was altijd te vinden voor een grapje.

Vincent, we zullen je Z creaties missen. Maar we zullen vooral ook jou missen.


mdvholland

Verdrietig nieuws. Vincent gaf een heel positieve impuls aan het z-spoor hier op het forum en sloeg ook een brug tussen TMM en MSM-fora, is mijn indruk. In vond zijn projecten en berichten inspirerend.

Veel sterkte gewenst aan familie en vrienden.

Matthijs

just4fun


Stieven76