Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Heljan Class 66 SUPER PROMOTIES !!!

Gestart door ceuleer, 13 juni 2015, 20:33:21 PM

ceuleer

Ik denk dat zijn zaak in orde is, de zaak zou PVM Distribution BVBA noemen.
Dus Heljans verdelen en zelf locomotieven en wagons ontwikkelen zal wel verder gebeuren.
Ook van Sudexpress is hij de invoerder.
Dus dat hij nu failliet is, zal wel een fabeltje zijn.  :)

doomslu

Citaat van: ceuleer op 08 juli 2015, 22:58:04 PM
Ik denk dat zijn zaak in orde is, de zaak zou PVM Distribution BVBA noemen.
Dus Heljans verdelen en zelf locomotieven en wagons ontwikkelen zal wel verder gebeuren.
Ook van Sudexpress is hij de invoerder.
Dus dat hij nu failliet is, zal wel een fabeltje zijn.  :)
Juist.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

railtravelmanager

Citaat van: Rangeerduivel op 08 juli 2015, 21:04:59 PM
Mannekes...een verhitte discussie is het echt niet waard hoor,
Het zal mij/ons in feite worst wezen wat er stond,belangrijker is wat er nu staat en allerbelangrijkst  is dat ze er binnenkort zijn.
Ik ben echt benieuwd naar die dingen,
Volgens de lauweringen door enkele forumleden zouden ze er beter uit zien dan bvb een ESU..? :-\
We gaan ze in elk geval eens met elkaar vergelijken!

;)
hoi Rudy, klopt ja dat ze er binnenkort gaan zijn is beter, heb reeds de PB02 Ascendos 1 week in dienst, lok mooi afgewerkt, spijtig dat je je cabineverlichting niet apart kan schakelen bij de Heljan ook al heeft die een ESU decoder, bij mijn ECR cargo ESU lok kan dit wel via F4 dacht ik

en ja hoor zelfs op Märklin M rails rijdt die lok aardig, enkel opletten qua snelheid in de wisselstraten  :D
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Rangeerduivel

Citaat van: railtravelmanager op 13 juli 2015, 18:00:16 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 08 juli 2015, 21:04:59 PM
Mannekes...een verhitte discussie is het echt niet waard hoor,
Het zal mij/ons in feite worst wezen wat er stond,belangrijker is wat er nu staat en allerbelangrijkst  is dat ze er binnenkort zijn.
Ik ben echt benieuwd naar die dingen,
Volgens de lauweringen door enkele forumleden zouden ze er beter uit zien dan bvb een ESU..? :-\
We gaan ze in elk geval eens met elkaar vergelijken!

;)
hoi Rudy, klopt ja dat ze er binnenkort gaan zijn is beter, heb reeds de PB02 Ascendos 1 week in dienst, lok mooi afgewerkt, spijtig dat je je cabineverlichting niet apart kan schakelen bij de Heljan ook al heeft die een ESU decoder, bij mijn ECR cargo ESU lok kan dit wel via F4 dacht ik

en ja hoor zelfs op Märklin M rails rijdt die lok aardig, enkel opletten qua snelheid in de wisselstraten  :D

Ja ik blijf er bij dat de ESU-lok(s) de perfectie méér benaderen,tot het tegendeel zal bewezen zijn.

de kabineverlichting schakel je idd met F4,de dashboardverlichting met F14.

;)

ERVIN

De Heljan ziet er goed uit , de ESU heb ik eigenlijk nog niet goed kunnen bekijken , dus als iemand hier eens een mooie duidelijke foto van wil laten zien , héél graag dan.

Hier zijn de Heljans.....










Rangeerduivel



Deze ESU-MCRE is hier al eens de revu gepasseerd,
maar wegens wat onduidelijk zal ik morgen eens een paar beter belichte fotokes maken,
ook van de (ESU) HGK.
nu geen tijd meer,moet straks vertrekken,mijn bruine Leffe zal anders warm worden op den AMSAC, ;D

;)

ceuleer

#96
Hier is al eens een vergelijking gemaakt in een ander topic, maar toen waren er nog geen Heljans.

ward

Als de heljans binne zijn zal ik een foto plaatsen van de 2 crossrails naast elkaar ;)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Rangeerduivel

#98
Hier dan de beloofde foto's om degenen die nog niet in de mogelijkheid waren te laten kennis maken met de ESU Class66 en 77,
De zwarte MCRE is een class77,te herkennen aan zijn 5de deur en groter dakrooster.
De rode HGK is een class66

Doeme,op die foto's zie je wel dingen die je met het blote(1 ;D)oog niet ziet zoals fijn stof en vingerafdrukken.
Men maakt reklame voor de Heljan vanwege zijn hoge graad van gedetailleerdheid,maar ik denk dat de Esu daarvoor niet onder moet doen,
let bvb op de 4 lifthaken op de neus,die zijn voorzien van een gaatje,bij de Heljan niet,(dat dient om vlaggen in te steken bij feestelijkheden zoals iemand bij ons op de club beweerde! ;D ;D



Herken je hem nog Tom(Reeves)? :)



En zoals je ziet Erwin,ze passen ook op Profi-rails! :)

;)

ERVIN

Bedankt voor de foto's Rudy , is natuurlijk moeilijk te zien wat de ene wel heeft en andere niet hé , maar daar komt misschien de volgende dagen/weken wel verandering in als onze Ward zijn ESU eens naast de Heljan zet.  ;)

En tof dat ze ook passen op Profi-rails  ;D , wie weet ooit misschien??? ;)

ward

Op de website van het spoor staat nu dat de eerste locs morgen (14/07) geleverd zullen worden.
Als het morgen is kan ik er nog achter en foto plaatsen, anders is het voor na het verlof (24-7), waarbij ik een uitgebreide vergelijking nog zal plaatsen.

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

bellejt

heb er ook eentje besteld bij het spoor maar nog niks ontvangen aangaande betaling of verzending.Hopelijk is men mij niet vergeten.

Rangeerduivel

#102

ward

Rudy,

Je hebt helemaal gelijk.. Met de vakantie de dagen beetje door elkaar aant slaan..
Maar helaas ook nog geen mail ontvangen hier..

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

MDK193

Gisteren naar aanleiding van bericht hier een mailtje gestuurd om te informeren. Binnen paar uur antwoord, betalingsinstructie enz in huis.

Alleen nog gevraagd naar de verzendkosten, maar ze verwachten vanaf donderdag te kunnen verzenden.