Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Heljan Class 66 SUPER PROMOTIES !!!

Gestart door ceuleer, 13 juni 2015, 20:33:21 PM

NielsVV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 juli 2015, 16:17:02 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 08 juli 2015, 16:02:27 PM
Ja die moesten niet vervaardigd worden,enkel uit één of ander magazijn naar de winkel komen,
Loc's monteren duurt iets langer zoals we ondertussen al weten! ;D

;)
snap het niet helemaal wat je bedoeld, leg eens uit ? :-\

Ik vermoed dat Rudy, hiermee wilt verwijzen naar http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,18020.465.html
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Rangeerduivel

Jullie leggen mij woorden in de mond die ik niet uitgesproken heb,dus hoef ik er ook geen verantwoordelijkheid voor te nemen,
Dit topic gaat hier over de HELJAN 66!!! >:(

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 08 juli 2015, 16:31:33 PM
Jullie leggen mij woorden in de mond die ik niet uitgesproken heb,dus hoef ik er ook geen verantwoordelijkheid voor te nemen,
Dit topic gaat hier over de HELJAN 66!!! >:(
;)
eerlijk gezegd dacht ik hetzelfde van Niels, maar ja, ik kijk dan alleen naar het goeie van de mens en ik zal mij vergist hebben zeker ? ;)

centauri167

Citaat van: Rangeerduivel op 08 juli 2015, 16:02:27 PM
Ja die moesten niet vervaardigd worden,enkel uit één of ander magazijn naar de winkel komen,
Loc's monteren duurt iets langer zoals we ondertussen al weten! ;D

;)

Tuurlijk, maar onlangs stond er dat ze half augustus verwacht worden en nu al volgende week, gaat dus ineens snel.
Iedereen wil er precies zo snel mogelijk van af. Hoop dat hij gaat meevallen en anders gaat hij direct in de verkoop.

railtravelmanager

hoi,

ook bij Huenerbein Aachen zelfde aanbieding als je online besteld versturen ze voor € 5,00 met UPS, heb zaterdag besteld en dinsdag had ik de lok reeds in mijn bezit  :)

Crossrail, en Captrain DC modellen zouden er nog moeten zijn

https://www.huenerbein.de/index.php?b=81bca3099d73e9cb4b383d1fb66dfa34&s=&sa=1

op M rails (wisselstroom) rijdt ze redelijk doch je ziet kleine vonkjes onderaan de wielen soms tegen de spoorstaaf

uitlevering bij Het Spoor Haasrode zou vertraagd zijn tot midden augustus volgens hun website.

inderdaad zeer vreemd dat ze ermee gooien, Rocky Rail is toch al een tijd failliet blijkbaar ?

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

TBCédric

Citaat van: railtravelmanager op 08 juli 2015, 17:10:40 PM
hoi,

ook bij Huenerbein Aachen zelfde aanbieding als je online besteld versturen ze voor € 5,00 met UPS, heb zaterdag besteld en dinsdag had ik de lok reeds in mijn bezit  :)

Crossrail, en Captrain DC modellen zouden er nog moeten zijn

https://www.huenerbein.de/index.php?b=81bca3099d73e9cb4b383d1fb66dfa34&s=&sa=1

op M rails (wisselstroom) rijdt ze redelijk doch je ziet kleine vonkjes onderaan de wielen soms tegen de spoorstaaf

uitlevering bij Het Spoor Haasrode zou vertraagd zijn tot midden augustus volgens hun website.

inderdaad zeer vreemd dat ze ermee gooien, Rocky Rail is toch al een tijd failliet blijkbaar ?

Erwin

Op de site staat nog steeds half Juli en dacht niet dat rocky Rail failliet is/was maar modern gala.  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Ben

Het magazijn bij de importeur / fabrikant moet leeg lijkt me. Pas dan kan er eventueel weer een serie geproduceerd worden.

Gr, Ben.

Rangeerduivel

Citaat van: Ben op 08 juli 2015, 17:27:02 PM
Het magazijn bij de importeur / fabrikant moet leeg lijkt me. Pas dan kan er eventueel weer een serie geproduceerd worden.

Gr, Ben.

En neem van mij aan dat het een serie zal zijn met betere wielen!
Dat is denk ik de reden dat ze al de vorige van de hand doen,

Citaat van: centauri167 op 08 juli 2015, 17:08:38 PM
Tuurlijk, maar onlangs stond er dat ze half augustus verwacht worden en nu al volgende week, gaat dus ineens snel.

Ik heb bij het bekendmaken van deze actie onmiddelijk(diezelfde dag nog) 2 loc's besteld en toen reeds is mij gezegd dat de levering voor half juli voorzien was,
er is bij mijn weten nooit ergens iets gezegd of gechreven over augustus...

;)

centauri167

Citaat van: Rangeerduivel op 08 juli 2015, 18:35:12 PM
Citaat van: Ben op 08 juli 2015, 17:27:02 PM
Het magazijn bij de importeur / fabrikant moet leeg lijkt me. Pas dan kan er eventueel weer een serie geproduceerd worden.

Gr, Ben.

En neem van mij aan dat het een serie zal zijn met betere wielen!
Dat is denk ik de reden dat ze al de vorige van de hand doen,

Citaat van: centauri167 op 08 juli 2015, 17:08:38 PM
Tuurlijk, maar onlangs stond er dat ze half augustus verwacht worden en nu al volgende week, gaat dus ineens snel.

Ik heb bij het bekendmaken van deze actie onmiddelijk(diezelfde dag nog) 2 loc's besteld en toen reeds is mij gezegd dat de levering voor half juli voorzien was,
er is bij mijn weten nooit ergens iets gezegd of gechreven over augustus...

;)

het stond op hun site, levering voorzien half augustus

TBCédric

Citaat van: centauri167 op 08 juli 2015, 19:11:06 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 08 juli 2015, 18:35:12 PM
Citaat van: Ben op 08 juli 2015, 17:27:02 PM
Het magazijn bij de importeur / fabrikant moet leeg lijkt me. Pas dan kan er eventueel weer een serie geproduceerd worden.

Gr, Ben.

En neem van mij aan dat het een serie zal zijn met betere wielen!
Dat is denk ik de reden dat ze al de vorige van de hand doen,

Citaat van: centauri167 op 08 juli 2015, 17:08:38 PM
Tuurlijk, maar onlangs stond er dat ze half augustus verwacht worden en nu al volgende week, gaat dus ineens snel.

Ik heb bij het bekendmaken van deze actie onmiddelijk(diezelfde dag nog) 2 loc's besteld en toen reeds is mij gezegd dat de levering voor half juli voorzien was,
er is bij mijn weten nooit ergens iets gezegd of gechreven over augustus...

;)

het stond op hun site, levering voorzien half augustus

Zover dat ik weet stond sinds Ward zijn melding over de levering en Rudy's voorspelling van half Juli letterlijk dit op de site van "het spoor"

CiteerBijna alle locomotieven zijn gereserveerd , nog enkele hebben we beschikbaar , de levering is nu voorzien voor half JULI !!!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Houdini

Citaat van: LS Models op 08 juli 2015, 17:13:16 PM

Op de site staat nog steeds half Juli en dacht niet dat rocky Rail failliet is/was maar modern gala.  ;)

Rocky Rail zou ook failliet zijn, heb ik gehoord....

railtravelmanager

sorry guys, blijkbaar is de website het spoor ondertussen gewijzigd, levering dus sneller dan gedacht  :)
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

centauri167

Citaat van: LS Models op 08 juli 2015, 20:31:34 PM
Citaat van: centauri167 op 08 juli 2015, 19:11:06 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 08 juli 2015, 18:35:12 PM
Citaat van: Ben op 08 juli 2015, 17:27:02 PM
Het magazijn bij de importeur / fabrikant moet leeg lijkt me. Pas dan kan er eventueel weer een serie geproduceerd worden.

Gr, Ben.

En neem van mij aan dat het een serie zal zijn met betere wielen!
Dat is denk ik de reden dat ze al de vorige van de hand doen,

Citaat van: centauri167 op 08 juli 2015, 17:08:38 PM
Tuurlijk, maar onlangs stond er dat ze half augustus verwacht worden en nu al volgende week, gaat dus ineens snel.

Ik heb bij het bekendmaken van deze actie onmiddelijk(diezelfde dag nog) 2 loc's besteld en toen reeds is mij gezegd dat de levering voor half juli voorzien was,
er is bij mijn weten nooit ergens iets gezegd of gechreven over augustus...

;)

het stond op hun site, levering voorzien half augustus

Zover dat ik weet stond sinds Ward zijn melding over de levering en Rudy's voorspelling van half Juli letterlijk dit op de site van "het spoor"

CiteerBijna alle locomotieven zijn gereserveerd , nog enkele hebben we beschikbaar , de levering is nu voorzien voor half JULI !!!

Nu staat dat er inderdaad, ervoor stond er levering half augustus.
Ze passen zaken aan op de site, zo hoort het ook, maar daarom stond er daarvoor niet iets anders of begrijpen sommigen dat hier niet ?? Vraag het anders direct bij Het Spoor zelf of er tot kort op hun site geen verwachte uitlevering voor half-augustus stond.

Rangeerduivel

Mannekes...een verhitte discussie is het echt niet waard hoor,
Het zal mij/ons in feite worst wezen wat er stond,belangrijker is wat er nu staat en allerbelangrijkst  is dat ze er binnenkort zijn.
Ik ben echt benieuwd naar die dingen,
Volgens de lauweringen door enkele forumleden zouden ze er beter uit zien dan bvb een ESU..? :-\
We gaan ze in elk geval eens met elkaar vergelijken!

;)

centauri167

Citaat van: Houdini op 08 juli 2015, 20:35:51 PM
Citaat van: LS Models op 08 juli 2015, 17:13:16 PM

Op de site staat nog steeds half Juli en dacht niet dat rocky Rail failliet is/was maar modern gala.  ;)

Rocky Rail zou ook failliet zijn, heb ik gehoord....

"Op 17-03-2014 is Rocky-Rail te Tongeren (Limburg) door de rechtbank in Tongeren failliet verklaard. Het ondernemingsnummer is 462078801. De (hoofd)activiteit van Rocky-Rail is overige industrie."

Dat was dus vorig jaar, tenzij ik me vergis was er een doorstart. Kan natuurlijk zijn dat ze opnieuw failliet zijn, maar daar heb ik niets over gevonden.