SÜDBRÜCKE

Gestart door Dirky, 12 juni 2015, 16:46:59 PM

Steam.N

Wow Dirk.
Dit ziet er indrukwekkend uit.
Hoe groot wordt het in zijn geheel?

Citaat van: Dirky op 17 november 2015, 21:56:39 PM
...Maar 't gaat goed vooruit, de eerste 250 vandaag gezet!  :) Nog 299.750 te gaan 

;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

Hoedje af, is  indrukwekkend.

Martin Welberg

+1 !

Dacht dat ik gek was met m'n paaltjes en plankjes.. :P ;)

loebaske

ooooh Martin, er lopen veel meer gekken rond dan je zou denken  :D :D :D

SuSke

Prachtig staaltje modelbouw Dirk, wordt weerom en pareltje. Hoedje af  8)

Gelukkig (ook vor mij) zit de laatste gek nog niet vast, anders zagen we zulke mooie dingen niet meer  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Fantastisch. Vind er geen ander woord voor dan; Super modelbouw
Blijf deze bouw volgen
Met vriendelijke groeten
Peter

Geert

Zeer Mooi werk Dirk,

Ik lees in je berichten dat je voor een klant werk. Dan bestaat de kans dat we dit prachtstuk nooit live te zien krijgen... ?

Post dan maar zo veel mogelijk foto's als je kan  :)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Dirky

bedankt voor de complimenten !  :D

Beetje toelichting:
De Südbrücke in Keulen staat "model" voor deze bruggen. Feitelijk maak ik 2 keer het middenstuk (van de 3 boogdelen) om uiteindelijk met 4 sporen zowat 4,65m ver te geraken. Het stuk dat ik nu maak zal bepalend zijn voor de afwerkingsgraad van het later geheel... Ik gebruik het als het ware om de latere bouw te "timen".
En om op jouw vraag te antwoorden Geert, ik woon nog niet in 't Zuiden dus je geeft maar een seintje als je naar Zegelsem wilt komen om het gedrocht eens van dicht te bekijken als het iets verder afgewerkt is... iedereen is altijd welkom!

Dirky

#23
Al een pak stukjes gemonteerd. Jammergenoeg heeft mijn WSA het begeven en moet ik op zoek naar een ander...of een andere trafo!

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirkh

Prachtige brug. Volgens mij een imposant geheel eens het af is. Als ik het vergelijk met de betonblok die als steun dient of is dat de vervanging van ons suikerklontje voor N  :D

Dirky

#27
thx

... foto's op vraag van de klant weggehaald, sorry!


met een beetje verf en een spoor er op begint het er meer op te lijken...

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw