volgende week in kinkempios

Gestart door stefan rosiers, 02 juni 2006, 19:21:17 PM

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Ik zie dat er vandaag een astride (BB36000) en een Break staat.
Bij ons kwamen er 2 locs van Railion toe en stonden er een hele hoop klassiekjes.

Bij de nummers van de stellen heb ik me blijkbaar wat vergist[:I]

Ik vond het wel jammer dat de class 66 er niet was [V].

janjozef

Tja dat kan gebeuren, als je naar een opendeurdag van opel gaat is het ook spijtig dat er renault staat.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

@Janjozef,das een goei!![:D][:D]

rixke rail

citaat:
Geplaatst door trainfreak
Bij de nummers van de stellen heb ik me blijkbaar wat vergist[:I]



Hoezo, Dimi ? Je zat er toch niet ver naast ! Ik zie dat ze, zoals ik gehoopt had, ook een "gemoderniseerde" versie 670 gaan maken ! [:p]
Drie treinstellen, verschillende versies van de 28 ;
'k zal percies voor  volgend jaar weer een heel nieuw spaarvarken moeten vetmesten ! [}:)]
P.S. : op die foto's van Roy (Kedeng) lijkt het nog meer of die 5001 zijn opgeplakte metalen cijfers ! [:0]
Modelspoorse groeten,
Eric.


http://photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Kedeng Kedeng

Hallo Eric,
De cijfers op de 5001 zijn toch wel vastgeschroefd,
Hierop zie je dat duidelijk.





trainfreak

Ik en cijfers: komt nooit goed[:D]
En zeggen dat ik maar even naar het plaatje heb gekeken.
Ik dacht onmiddelijk aan een stel waarvan een koptijtuig bewaard staat in Leuven.
En door een boek te lezen kom je ook veel te weten.
Vergeet ook niet dat de MW 41 volgend jaar uitkomt[;)]
Spoorse groeten
Dimitri

55erke


Hoy
Ik vond het best wel leuk zondag in Kinkempois. Mooie foto's kunnen nemen , Mijn favorite reeks nog eens kunnen zien en horen (55)
En dan mee in de 5183 , eens op het bestuurdersstoeltje gaan zitten en dan eens gaan kijken in de machineruimte terwijl de motor draaide! T'was daar wel veeeel te heet zo vlak naast dieje motor[:D]

Groeten
Johan.

rixke rail

CiteerGeplaatst door Kedeng Kedeng

Hallo Eric,
De cijfers op de 5001 zijn toch wel vastgeschroefd,


Sorry Roy, misverstandje, [:I] ik bedoelde eigenlijk iets anders : ik dacht dat de cijfers op de originele loc geschilderd waren, maar bij het nader bekijken van meer foto's bleken die inderdaad vastgeschroefd.[:o)]


http://photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Sorry Roy, misverstandje, [:I]

Tis niks kan gebeuren [;)]


Vandaag 1jaar lid (bericht 779)

rixke rail

Deze foto's bedoelde ik dus : ze komen uit S.J. 74.



... en na het experiment kreeg ie weer de geelzucht [:)]
... en werd ie terug een echte 51'er ![:D]




Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ERVIN

AAHH,de 5001 was eigenlijk de 5101!![:0]
Wist ik niet,ik heb de 5101 hier in Mol h??l vaak zien rijden aan kop van de loodzware erts-treinen.
PFF,waar is de tijd naartoe.Heel de grond daverde toen hij rustig kwam voorbij gereden,wat heb ik toch van deze loc gehouden!![:X][:X]
Als ik mocht van mijn vrouwtje kocht ik een echte 51er om hem in mijn tuin te zetten.[:p][:D]

tufken

citaat:
Geplaatst door ERVIN

AAHH,de 5001 was eigenlijk de 5101!![:0]
Wist ik niet,ik heb de 5101 hier in Mol h??l vaak zien rijden aan kop van de loodzware erts-treinen.
PFF,waar is de tijd naartoe.Heel de grond daverde toen hij rustig kwam voorbij gereden,wat heb ik toch van deze loc gehouden!![:X][:X]
Als ik mocht van mijn vrouwtje kocht ik een echte 51er om hem in mijn tuin te zetten.[:p][:D]



Erwin, die kan je wel kopen aan de prijs van het gewicht van het oud ijzer als ze die wegdoen.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


55erke


Ah awel die lange rij 51ers die daar in Montzen staat of stond, die waren tog te koop dacht ik[;)][:D][:D]

Groeten
Johan

ERVIN

Hey Tufken,weet je hoeveel het oud ijzer tegenwoordig staat!!!
De chinesen zijn massaal oud ijzer aan het opkopen overal ter wereld,nee,dan zal ik mijn centjes maar bij U laten.[8D]

tufken

citaat:
Geplaatst door 55erke


Ah awel die lange rij 51ers die daar in Montzen staat of stond, die waren tog te koop dacht ik[;)][:D][:D]

Groeten
Johan



Dat zou wel iets zijn, het motorcompartiment leeg maken en er een treinwinkel inrichten.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "