Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 148

Gestart door EVP, 25 mei 2015, 12:59:57 PM

EVP

We branden weeral van nieuwsgierigheid naar nummer 148. Laat maar komen die preview.....sneak of niet ! ;) :)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Ben jij rap Luc...mercikes

TBCédric

Luc, ik zie dat er een artikel is over MSC Het Spoor (met foto) in de preview. Ik hoop dat dat de enigste is waar mensen op staan? (Zo is er minder kans dat ik er op een achterlijke wijze op sta als één van de jongere leden die de club moeten verfrissen  ::)   :P )
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: LS Models op 25 mei 2015, 17:04:57 PM
Luc, ik zie dat er een artikel is over MSC Het Spoor (met foto) in de preview. Ik hoop dat dat de enigste is waar mensen op staan? (Zo is er minder kans dat ik er op een achterlijke wijze op sta als één van de jongere leden die de club moeten verfrissen  ::)   :P )
ja dat wordt enkele dagen lang afwachten zo te zien ! ;D ;)

Metpetergaathetbeter

deze morgen gearriveerd ! Nog niet echt de tijd om te lezen eens snel doorbladerd ! ;)

Geert

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 mei 2015, 14:22:22 PM
deze morgen gearriveerd !

Dat stop ik vandaag wat vroeger met werken en rij naar huis voor mijn MSM. Niet dat ik nu aan het werken ben, anders had ik dit bericht niet kunnen zenden  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

755philippe

Nummer in de bus gevonden. Ziet er weer goed uit. De perronverlichting lijkt mij wel iets om zelf te maken voor mijn baan. Zal nog even wat "bic-en moeten gaan halen tenzij er iemand een voorraad heeft van liggen.
Mvg

755philippe

Binco

#8
Vandaag ook aangekomen.
Bij sommige artikels denk ik toch dat er wat mis is gelopen met de druk van de foto's .. Het lijkt wel of ik een 3d brilletje nodig heb!  :-\

Michael

Hier ook gearriveerd zit nog in verpakking
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske

Is hier ook in de bus gevallen en de druk is OK...
Weer voldoende leesstof, enkel het artikel over "handig opbergsysteem voor profieltjes" is verloren pagina vulling,
je kan evengoed bij de handelaar een afval stukje veranda plaat halen en daar uw profielkes in opbergen...
simpel en goedkoop, anders is het je gewoon je bezig houden om dit te maken  :( :( :( :(

Steam.N

Hier ook goed aangekomen.
Druk is prima.  Cedric, geen idee wat er bij jou fout is.

Ziet er alweer prima en erg bruikbaar uit:  vooral dat artikel van "de buurtspoorwegen in de tuin" komt voor mij perfect op tijd.
ik kan er mijn eigen N-modelletjes serieus mee verbeteren.



Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

VBS

Ja ook hier prima conditie aangekomen [Den-Haag NL]en heldere foto's dus niets mis mee ,
en veel artikelen vol inspiratie !!
Weer dank aan de makers!!
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

Binco

Citaat van: Steam.N op 28 mei 2015, 16:54:27 PM
...
Druk is prima.  Cedric, geen idee wat er bij jou fout is.
...

Ik heb liever dat je Stephen zegt.  ;)

Ondertussen al contact met Luc.

Steam.N

Sorry Stephen.  Even verstrooid  :o
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }