Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Garageverkoop

Gestart door Peter, 23 mei 2015, 18:37:50 PM

Peter

Morgen hebben we hier in de wijk een hele dag, vanaf s'morgens 08.00 tot ongeveer 17.00 uur garage verkoop. Normaal had ik naar de beurs in Merksem willen gaan, maar door mijn echtgenote haar ongeluk komt daar dus niets van, en zit ik morgen een hele dag aan de deur spullen van ons (en ook de kinderen die daarstraks een hoop hebben komen brengen) te verkopen.
Als het maar droog en een beetje zonnig weer is zijn we al tevreden. :D :D :D
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

ze voorspellen dacht ik toch droog weer, Peter, dus dat zit al goed.
Hopelijk valt de verkoop ook nog mee.

Wij gaan misschien eens naar Merksem, maar ik vraag me af of daar veel volk komt ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

vrij druk bezocht, wij gaan trouwens ook ! ;)  De ene keer al drukker dan de andere keer ! :-\


dani

't zal er ni meer van komen....  helaas
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Ondanks alles toch een gezellige dag gehad en genoten van het prachtige weer.
Toch een redelijke verkoop gehad, meestal wel van de zoon zijn "rommel" en oud speelgoed van de kleinzoon.
Tot verrassing, bezoek gehad van twee forumleden met hun echtgenote (een in de voormiddag en een in de namiddag)
Wat ik het beste vond: mijn echtgenote genoot met volle teugen  :D :D :D
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

#6
Dat is belangrijk, dat je er plezier aan beleeft.
Wij hebben hier elk jaar in augustus "straatverkoop" en als er wat zon is, maak ik daar elke keer een feestje van.... Ook al word ik door de buren soms raar bekeken.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 25 mei 2015, 17:52:56 PM
Ook al word ik door de buren soms raar bekeken.

Sta je dan top-less achter je kraam misschien? ;D ;D ;D

;)