Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Jubileum voor mijn ouders

Gestart door Djoeke, 22 mei 2015, 08:21:07 AM

Djoeke

Zeg, iets gans anders. Wij zouden onze ouders willen bedanken voor alles wat ze altijd hebben gedaan. Dit jaar is ideaal, mijn vader wordt dit jaar in oktober 75 en mijn moeder 73, en ze zijn 50 jaar getrouwd. Dat is zeker een jubileum dat we niet mogen overslaan.
De bedoeling is een feest te organiseren voor een 50 man, maar wel een zeer prestigieus feest. Mijn ouders zijn niet zo het genre, een toffe barbecue in de tuin. Ik ben dus op zoek naar ideeën. Ideaal zou zijn niet te ver van Brussel, de meeste vrienden van mijn ouders wonen daar in de buurt. Mijn ouders niet, maar dan zouden we bijvoorbeeld ook een hotel reserveren voor hen. Het zal dus begin oktober doorgaan. Toevallig niet iemand met zeer goede ervaringen met een feest in dit genre?
Ik dacht zelf aan een feest dat in de namiddag zou beginnen met een receptie. Dan zouden we liefst een activiteit willen doen, maar wel een passieve, gezien de leeftijd van de meesten. Daarna komen we dan terug op de feestlocatie, voor eerst een lopende receptie, en daarna een zittend diner.
Ik zou echt willen dat het iets wordt wat absoluut uniek is, zodat mijn ouders daar ook echt net zo'n fijne herinnering aan gaan hebben als aan hun huwelijksfeest.


Peter

Wat dacht je van onderstaande. Prachtige ligging en zeer goede kwaliteit
Gelegen in Grimbergen.

http://www.gravenmolen.be/
Met vriendelijke groeten
Peter

Terrie

Zeg, waarom niet in het Maison Grand Place op de Grote Markt in Brussel?

Dat is een toplocatie voor zo iets. Ik weet dat je daar terecht kunt voor een 50 man. Als uitstap kun je dat bijvoorbeeld een citybustrip organiseren. Zelfs mensen die daar in de buurt wonen leren altijd iets bij. Dat is niet te vermoeiend, maar zeer leuk en cultureel. Dat kun je allemaal op voorhand organiseren. En met 50 man kun je ook nog net in één bus, dus dat is ook tof.
Daarna kom je dan terug op de Grote Markt, en in dat maison Grand Place kun je perfect organiseren wat je daar zelf voorstelde.

Ik moet voor het werk regelmatig evenementen organiseren. Dikwijls ga ik ook mee op het evenement zelf. Ik heb daar al wel iets georganiseerd, maar ben er zelf nog niet geweest. Wel om te kijken natuurlijk hoe het eruit ziet, en dat is echt top! Vooral ook het feit dat je dan pal op de Grote Markt zit, dat is uniek natuurlijk.

Dan zou je vervolgens een kamer kunnen reserveren in de Koninginnengalerij. Dat is op 5 minuutjes lopen, en ze bieden daar prachtige gastenkamers aan. Zeker als je nu al reserveert, moet dat wel lukken. Is echt ook uniek. Prachtig decor natuurlijk, en vlakbij. Gaan ze zeker nooit vergeten, zo'n ervaring.