Nieuws:

Nu in MSM 251 DOSSIER: De NMBS M4-rijtuigen van Treinshop Olaerts

Hoofdmenu

Olaerts Nieus 2015

Gestart door loco, 18 mei 2015, 16:07:41 PM

loco

Op de website van treinshop Olaerts staat sinds vandaag een pdf met de niewigheden voor 2015.
Hiertussen zitten ook enkele nieuwtjes die alleen bij Olaerts te koop zullen zijn.

http://www.treinshopolaerts.be/catalog/folder2015.pdf

evan

Grappig om te zien dat een diorama dat ik gebouwd en nadien verkocht heb, nu gebruikt wordt om zijn modellen op te presenteren.  It's a small world :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 18 mei 2015, 16:33:02 PM
Grappig om te zien dat een diorama dat ik gebouwd en nadien verkocht heb,
wij zijn al verwonderd als het er geen is van U ! ;D ;)

Michael

Olaerts komt weer met mooie dingen, mijn spaarpot is niet toereikend.....
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loco

Volgens mij zit er niet veel nieuws in. Ten minste wat nog nooit is aangekondigd geweest. Het enige wat ik ontdekt heb zijn de twee locomotieven in messingkleur van het type 1 en 10. Tenzij dat iemand kan bevestigen dat dit in het verleden wel was aangekondigd. Ik kan het mij niet meer herinneren.
Wat ik ook nog niet gezien had is de aankondiging van de twee setjes met tankwagens met het opschrift van Sovay. Of is dit ook al geen nieuwe aankondiging meer?

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

krisds

Prachtig die messing modellen, maar ook niet voor mijne spaarpot weggelegd. En als je dan al zo'n model kan kopen moet je baan liefst ook van een hoog niveau zijn, net zoals het diorama in de folder ;p

vyncky

Wel grappig, dat ze bij sommige modellen de data niet aanpassen. Leverbaar eind 2014. Ondertussen zijn we bijna half 2015, en zijn de stoomlocjes T15/T16 er nog niet... ;D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)