Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

2 kleine spiegeltjes -> 2x4 cm

Gestart door Stieven76, 08 mei 2015, 10:18:32 AM

Stieven76

Hi all,

Ik ben op zoek naar 2 kleine spiegeltjes, afmetingen 2cm x 4cm.
Iemand die me daar aan zou kunnen helpen? In het slechtste geval moet ik eens tot op het containerpark rijden en daar een stuk spiegel meenemen en een glassnijder aanschaffen.  ;)

Greetings

Rangeerduivel

Een glassnijder heb ik liggen,maar zulke kleine stukjes snijden is niet gemakkelijk hoor,
Je kan ook eens in de afvalbak van een Brico gaan kijken voor spiegelglas(maar best eerst vragen! ;D)

;)

gardevil

Niemand geen afgedankte spiegelbol liggen? Zoals vroeger gebruikt werd in de disco. Die staan vol kleine spiegeltjes en zijn ongeveer die maat.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Dirky

Is polystyrene spiegelplaat OK? is geen "perfecte" Spiegel maar kan met een cutter gesneden worden...
Heb ik nog enkele m2 van liggen... je roept maar! :)

Stieven76

Citaat van: Dirky op 08 mei 2015, 10:42:14 AM
Is polystyrene spiegelplaat OK? is geen "perfecte" Spiegel maar kan met een cutter gesneden worden...
Heb ik nog enkele m2 van liggen... je roept maar! :)

Bedankt voor het aanbod Dirky!
Het is om op de uiteinde van een beekje te monteren zodat je het idee hebt dat ze nog verder doorloopt.  Spiegelt dat genoeg zo'n polystyrene spiegelplaat?

Dirky

Zeker... ik stuur je wat op als je mij je adres doorstuurt...

... of je komt er om?

ceuleer

In een vogelkooi hangen ze soms van die kleine spiegeltjes, dus in een dierenwinkel vindt je misschien wel iets.

marc goovaerts

Bij Kruidvat & co verkopen ze heel kleine zakspiegeltjes voor madammen ?

Gerolf

Citaat van: marc goovaerts op 08 mei 2015, 11:27:20 AM
Bij Kruidvat & co verkopen ze heel kleine zakspiegeltjes voor madammen ?

Lijkt me ook de beste manier om er aan te geraken.
Die zijn misschien wat te groot, maar je kan allicht een deel onder de baan verstoppen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Bij een glazenmaker
Die maakt zoiets voor een paar cent uit afval van spiegelglas
Met vriendelijke groeten
Peter

Davy

Je kan eens proberen met een cd
en het is gemakkelijk te snijden

bellejt


Bjor

Spiegeltjes met die maat vind je ook bij handelaren in spullen voor poppenhuizen of op poppenhuisbeurzen.

Ben
N-spoor; het fijne van het kleine.
Liefhebber van de Deutsche Reichsbahn Gesellschaft in periode II en verder van alles wat met model- en grootspoor te maken heeft.