Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

5512 van Biervliet

Gestart door reeves, 06 mei 2015, 22:03:13 PM

reeves

Lok staat aangekondigd als nieuwigheid in laatste msm, ik mailtje gestuurd of de lok al beschikbaar is.....  Mailtje terug van vb:Helaas pindakaas lok is uitverkocht alle modellen zijn reeds gereserveerd.

Dan ben je eens snel me ne mail te sturen is de lok niet meer verkrijgbaar, dat hadden ze beter bij het artikel gezet ipv lok te verkrijgen bij vb of u vakhandelaar

Groet Tom

doomslu

Oei, dat is pech. De nieuwsrubriek wordt zo laat mogelijk samengesteld, maar reken toch op 2 weken voor je het nummer in de hand hebt...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Waarom dan niet meer productie ? is altijd zo op het nippertje  :(

mark7758

Ze weten in iedere geval dat hun productie verkocht is. (Goed voor hun.)
En ja. Dan weet je ook dat je er heel snel bij moet zijn.

Maar even nakijken. De 5512 werd in Nurnberg al aangekondigd. En die folder was er al begin feb 2015. Dan weet je dat je dan eigenlijk al moet bestellen.
Hoe erg het ook klinkt.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Dit was wel een rerun hé.
Wie hem dan nog mist...  :-[

Maar, er komen toch nog meer 55's uit?  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Ik weet nog wel een paar leuke nummers.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

PeterVG

Inderdaad Mark
Liever een gelijkaardige groene loc met een ander nummer dan weer een rerun van de 5512.
Dan kunnen we een leuke groene treinschakeling op de baan zetten met een zware ertstrein aan de haak.