Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

OPROEP

Gestart door argilla, 02 mei 2015, 08:10:18 AM

argilla

Beste  forumleden
Wat ik nu neerschrijf hier is "niet" om iemand de duivel aan te doen , zeker niet maar


3 jaar geleden  ( 2012 ) heb ik  een bouwplan gemaakt van een hopper op schaal 1/22.5  en opgestuurt naar en nu komt het   ( dacht , zeg wel dacht  Marklinrijder ???  enfin een klein  serie fabrikant dus .....)
Deze man heeft mij toen beloofd van het schaalmodel "te maken" vandaar de tekening..... echter na 3 jaar wacht ik nog altijd op de uit levering ervan


Nu wil ik wel zeggen na 3 jaar is er tijd genoeg geweest. Dus beste man op die tekening rusten intellectuele eigendomsrechten.  Gelieve die tekening dan ook terug te sturen aub...zodanig dat ik een andere kleinseriefabrikant kan vinden die de wagon wel kan leveren.
Aub mijnheer waar u zich ook bevindt dacht Brugge of die kanten)  .. stuur de tekening terug. U kan mij altijd bereiken via dit forum of via  debruyn.ml@hotmail.com


Nogmaals ik heb geen inzicht om wie dan ook te benadelen ..... gewoon mijn tekening terug .....
Dank U !!!
zonder racune even goede vrienden
Marc-Laurent
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Zou je niet beter de man gewoon contacteren in plaats van dit op een forum te doen?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Ik denk dat hij gewoon niet meer weet welke 'man' hij moet contacteren. Met 'dacht Märklinrijder' gecombineerd met 'omgeving Brugge' is hij duidelijk daarover het noorden kwijt.

ERVIN

Marklinrijder is David  ,de man achter GooverModels. ;)
Maar die woont , zo ver ik weet , niet in Brugge.

argilla

Citaat van: doomslu op 02 mei 2015, 09:50:09 AM
Zou je niet beter de man gewoon contacteren in plaats van dit op een forum te doen?


als ik zeker was van die adres en naam wel
vandaar de OPROEP   een goede ziel misschien ??
Liever een blauwdruk, perhaps ik heb hier nog een wagen van je liggen vermoed ik dat is een berichtje hieromtrent
[/size]
[/size]snappie Luc waarom dat ik het langs deze weg doe ? voorzichtig zijn!!




argilla
H0, On30, 1/29, Gn15