Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

De door mij genuttigde maaltijden

Gestart door Huugooke, 01 mei 2015, 20:12:58 PM

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Lekkere verse asperges met een mousselinesaus  :P  :P  :P
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Kieken gebakken met een schijfje ananas,
kan ook lekker zijn,
En op de zenuwen werken van de mensen die zich in dit draadje ergeren ook ;D ;D ;D
Citaat van: Chrisrail op 03 mei 2015, 16:01:42 PM
Moet er daarom hier op dit forum een vervolg aangebreid worden?  :-\ :-\ :-\ :-\

;)

jb

BBQ gisteren avond, worst met ei vanmorgend, als 10utje een Lion, straks als middagmaal steak friet, vanavond spaghetti en last but not least bicky chips tijdens een filmke....dan zal ik wel voldaan in men bedje kruipen denk ik  ;)

dani

Straks een lekker lamskroontje met verse asperges.... En een lekker wijntje er bij.  Fuck bob
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Lekker ovenschoteltje aan het prepareren, wel vegetarisch want mijn vrouwelijk aanhangsel eet geen vlees.

Met nen overschot van mijn overheerlijke puree, boemkool en vegivlees.

Dan moet ik dat deze avond maar in de oven schuiven. ((:
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Vegivlees?

Dat heb ik nu nooit begrepen. De vegiafdelingen liggen vol met namaak-salami, namaak-kip, namaak-hesp etc. Als je geen vlees wil eten, waarom dan iets eten dat eruit ziet als vlees en dat naar vlees smaakt? Als je wil dat het naar salami smaakt, eet dan salami.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Voor de eerste keer in zeven maanden, me aan het kookvuur gezet en een warm ontbijt gemaakt: spek met eieren!

dani

Citaat van: Havoc op 09 juni 2015, 10:57:24 AM
Vegivlees?

Dat heb ik nu nooit begrepen. De vegiafdelingen liggen vol met namaak-salami, namaak-kip, namaak-hesp etc. Als je geen vlees wil eten, waarom dan iets eten dat eruit ziet als vlees en dat naar vlees smaakt? Als je wil dat het naar salami smaakt, eet dan salami.

*LIKE*





Straks hier op 't werk een bordje frietjes met stoofvlees, en een lekker soepje vooraf.....  mmmmmmmmm, meat !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 09 juni 2015, 10:57:24 AM
Vegivlees?

Dat heb ik nu nooit begrepen. De vegiafdelingen liggen vol met namaak-salami, namaak-kip, namaak-hesp etc. Als je geen vlees wil eten, waarom dan iets eten dat eruit ziet als vlees en dat naar vlees smaakt? Als je wil dat het naar salami smaakt, eet dan salami.

Zal wel dezelfde reden hebben waarom sommigen een opblaaspop in huis hebben! ;D ;D

;)

OlivierV

Citaat van: Havoc op 09 juni 2015, 10:57:24 AM
Vegivlees?

Dat heb ik nu nooit begrepen. De vegiafdelingen liggen vol met namaak-salami, namaak-kip, namaak-hesp etc. Als je geen vlees wil eten, waarom dan iets eten dat eruit ziet als vlees en dat naar vlees smaakt? Als je wil dat het naar salami smaakt, eet dan salami.
Ghohja, ze is vegetariƫr uit principe ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Citaat van: Rangeerduivel op 09 juni 2015, 11:39:26 AM
Zal wel dezelfde reden hebben waarom sommigen een opblaaspop in huis hebben! ;D ;D

;)

Is dat voor die die allergisch zijn aan mosselen? :D

Ok, we wijken af...[
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

waarom denk jij in godsnaam aan een opblaaspop bij het onderwerp  "vegie-vlees", Rudy ?

Waar het hart van vol is .....     
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 09 juni 2015, 12:05:25 PM
waarom denk jij in godsnaam aan een opblaaspop bij het onderwerp  "vegie-vlees", Rudy ?

Waar het hart van vol is .....     

Ik had mij meer toegespitst op het woordje "namaak" dan op "vegi" ;D ;D

;)

zeveraars! :)

Peter

Ga direkt beginnen aan een, door de echtgenote liefdevol bereide Japanse wokschotel, met garnaaltjes en Terryaki saus.  :D

Itadakimasu  (= eet smakelijk)

Ps: nee, geen Wasabi snacks vandaag ::) ::) ::)
Met vriendelijke groeten
Peter