Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

De door mij genuttigde maaltijden

Gestart door Huugooke, 01 mei 2015, 20:12:58 PM

Huugooke

Vanavond een dozeke vis met een boterhammeke gegeten. Tonijn met groenten. Brood van den AH. Die zijn Breugelbrood is goed te verteren en blijft lang vers.
Een kop koffie opgewarmd, van gisteren, maar dat viel mee; die bittere smaak paste goed bij die van die medicamenten.
En dan nog wat verdergewerkt aan een paar projectjes, maar dat is voor een andere rubriek.

Huugooke

Er is wel weinig belangstelling voor deze rubriek, volgende keer zal ik er wat foto's bij zetten.

Rangeerduivel

Gij doet u nogal goed Hugo!
Ik moet mij tevreden stellen met kaviaar en champagne... ;D

;)

PeterC

Dozeke macedoine met een dozeke tonijn en Aldi mayonaise.
Was ook lekker.

Gisteren dozeke ravioli van de Delhaize (2,20 minuten op 600W in de microgolf).  Heerlijk!



...



...En nu verder met de hobby?
Groetjes, Peter


Gerolf

Reageren we niet snel genoeg op andere probleempjes?

... of wil je iets anders zeggen met dit draadje ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

EVP

een stationsbuffet he Gerolf....misschien dat Huugooke een nieuwe dimensie aan het modelspoor gegeven wil toevoegen? een culinair modelspoorweg gebeuren ??? hij heeft misschien iets in gedachten ??
Wij wachten op de uitnodiging hahahaahhaahha !!

dani

Ik denk dat er op de 1 mei vergadering nog wel wat anders gebeurd is dan opgepierd... De drank zal er rijkelijk gevloeid hebben zo te zien...

Mijn diner was heel simpel, we zijn gaan eten naar de "comme chez soi" !    Das wat anders hee. We zijn er naartoe gereden met de Pruisische oldtimer cabrio, want die moet toch zijn doel nakomen : stoefen en choqueren.

Hiermee us de economie weer gered, want met onze bijdragen worden de pensioenen uitgekeerd .... Zodat die ook kunnen klagen dat ze te weinig hebben, want sat de "nieuwe belgen" met het geld gaan lopen.

Hebben we het nu allemaal gehad ? Dan nu graag verder !


Ik hoop dat je morgen geen kater hebt... ( vandaag dus)


En inderdaad, met fotos er bij reageren ze sneller !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Diepe zucht.
Ten eerste loop ik niet in stoeten, mijn verwijzing naar de 1 mei stoet was bedoeld op mensen die misschien nogal verhit reageerden op mijn proza.
Ten tweede heb ik niks tegen auto's, van welk land ook. Zelf heb ik er geen meer. Waar zou ik in mijn eentje naar toe moeten. We waren trouwens aan het uitzien naar een oldtimer, maar een "slepende ziekte" stak hier stokken in de wielen.
Ten derde verwonder ik me er nog steeds over dat mensen niet lezen wat er staat, maar dat is misschien mijn fout.
Mijn uitgangspunt was dat het hele "niet trein gerelateerde..enz" draadje eigenlijk geen plaats heeft in dit forum. Wat is de positieve bijdrage hier van? Misschien zijn er mensen (niet ik dus) die het met minder moeten doen.
Dus nogmaals: het bewuste draadje vind ik overbodig, ik misgun u uw aankopen en/of bezittingen niet.

En dan wat persoonlijker: Dani, weer die toespelingen op mensen die niet meer tot de "workforce" horen, altijd maar het gezaag over hoe de werkende mens moet bijdragen om die nutteloze gepensioneerden in leven te houden. Tja, ik heb dat ook meer dan 40 jaar kunnen zeggen, en ik hoop dat jij op een goede dag ook van je pensioen kan genieten. Kom niet af met het "ik werk hard en verdien goed maar kan er niet van genieten" lament; als dat je dwars zit moet je je leven veranderen.

Gerolf: ik vond dit draadje even nutteloos als het "niet gerelateerde...enz". Het onderwerp daarvan verraad zichzelf al : "niet-trein-gerelateerd" ; wat doet het hier dan.
Dit draadje dus: mag voor mijn part gewist worden, samen met mijn account, maar dat blijkt technisch nogal moeilijk.
Ik trek me in elk geval terug van dit forum om me met belangrijkere dingen bezig te houden.

Metpetergaathetbeter

Hugo, daar wij in een vrij land leven mogen meerdere en vooral verschillende ideeën/meningen geventileerd worden !
Jij hebt het recht iets al dan niet terecht overbodig te vinden, anderen met een andere mening vinden dat niet, probeer ook die mensen hun mening goed te vinden.

Uiteindelijk door te drammen van 2 zijden is eigenlijk ook geen oplossing en maakt de sfeer hier alleen maar minder leuk zullen wij maar schrijven.

Je onthouden van het forum is jouw recht, je verwijderen geen optie.

Groeten Peter ;)

marc goovaerts

Sorry hoor Hugo, maar ook een diepe zucht...
Meermaals krijgen discussies op dit forum een mug/olifant-effect.

Ook ik lees hier het liefst over treintjes en dingen die er van dichtbij of van ver mee te maken hebben. En zelfs wanneer hier iemand een verhitte discussie zou beginnen over de voetbaluitslagen dan denk ik gewoon 'Laat ze maar l...' en laat ik die draadjes links liggen.

Het zou spijtig zijn als je je hierom uit het forum zou terugtrekken. Want je wél-treingerelateerde bijdragen worden wel degelijk gewaardeerd.

Gerolf

CiteerMijn uitgangspunt was dat het hele "niet trein gerelateerde..enz" draadje eigenlijk geen plaats heeft in dit forum.

Kan ik begrijpen, en daar ben ik het zelfs voor een groot deel mee eens.
Maar het gaat om een forum, een grote groep mensen, en blijkbaar bestaat de wens ...

Mug/olifant: heeft naar mijn idee veel te maken met de komkommertijd die weer aanbreekt  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Ik hoop van harte dat de komkommertijd nog even uitblijft!  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Draadjes negeren, dat had ik in het vorige onderwerp al aangehaald. Maar ja, lezen en doen zijn twee totaal verschillende dingen hé.

Hugo, doe wat je denkt dat je moet doen. Door dit draadje te starten heb je jezelf verlaagd tot het niveau van de anderen, ben je nu beter af? Heeft het iets opgebracht?

Ach ja, ik zal de kindjes weer maar even laten spelen. Eind dit jaar kom ik wel weer eens piepen om te zien welke nieuwigheden we mogen verwachten. Tenzij ik ervoor nog eens een vraag heb, dan stel ik ze hier misschien. Fijne zomer toegewenst allemaal!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

centauri167

Over draadjes negeren, het is in het verleden al aangehaald door anderen, een functie waardoor je bepaalde gedeeltes niet meer automatisch te zien krijgt bij "Toon ongelezen berichten ...," zou denk ik een serieuze oplossing bieden voor velen die totaal geen interesse hebben in bepaalde topics. Heb het al op andere fora gezien, moet volgens mij technisch niet te moeilijk zijn.
Hopelijk wordt er hier eens werk van gemaakt of doet men eens een grote kuis aan topics, sub-secties die hier eigenlijk totaal niet thuishoren.

Peter

Doomslu schreef:

CiteerIk hoop van harte dat de komkommertijd nog even uitblijft

Ik niet: komkommers....mmm lekker bij de salades ;D ;D ;D ;D
Met vriendelijke groeten
Peter