Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De 5e minibaantjeswedstrijd (2016)

Gestart door doomslu, 01 mei 2015, 12:29:45 PM

sdz1976


Amai Luc , das ne knappe foto 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Luc

Oufti!

doomslu

Gisteren werd naar de deelnemers een mailtje gestuurd.
Ben je ingeschreven en kreeg je de mail niet? Kijk eens in de spamfolder of mail me!

Als reactie kreeg ik helaas al enkele opgaven, maar dat is onvermijdelijk.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Hoe bedoel je met "Als reactie kreeg ik helaas al enkele opgaven, maar dat is onvermijdelijk."


doomslu

Het is onvermijdelijk dat sommige mensen de handdoek moeten werpen. Ze zien nu dat ze niet klaar geraken, of hebben andere prioriteiten ondertussen.
Ze hadden me dat nog niet gemeld. Deze mail heeft ze dus wakker gemaakt.  ;)

Gelukkig zijn er ook een paar die een positieve reactie hebben gestuurd.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

Luc,

Hoeveel inschrijvingen en deelnemers heb je nu?

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

doomslu

Citaat van: vyncky op 16 juli 2016, 14:27:49 PM
Luc,

Hoeveel inschrijvingen en deelnemers heb je nu?

Yannick
Als ik diegenen meereken die nog niets van hen lieten horen kom ik aan 19 deelnemers in de running.
Ons objectief is telkens om 10 à 15 minibaantjes te hebben en dat ziet er dus goed uit.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

Da's inderdaad een mooi aantal!
ik ben nieuwsgierig naar het eindresultaat :)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

loebaske

Ben zekers aanwezig, tenzij ik weer onverwacht word uitgeschakeld (heb daar wel geen goesting voor )  ;)

Steam.N

Duimen dat ze er alle 19 zijn !

Waar is de tijd dat ik tijd te kort kwam ...  ::) ;)
Goeie moed, mannen !  De expo is een prachtbeloning voor al jullie naarstige werk !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modeltreinbart

Inderdaad, en ookal val je niet in de prijzen, denk dan : ik ben er geraakt en dit geeft heel veel voldoening. Succes jongens.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

doomslu

Op dit ogenblik nog 14 in de running, en dat is een aardig getal in vergelijking met vorige edities.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Elke dag ga ik eens piepen op de site van "Modelspoormagazine" wel niet veel nieuws...
Kan het wel begrijpen dat er daar veel werk aan is voor Luc om die up to date te houden.

doomslu

Citaat van: loebaske op 14 september 2016, 08:50:28 AM

Elke dag ga ik eens piepen op de site van "Modelspoormagazine" wel niet veel nieuws...
Kan het wel begrijpen dat er daar veel werk aan is voor Luc om die up to date te houden.
Het spijt me zeer, de organisatie van de expo en MSM 162 slorpen momenteel alle tijd op. Waarom heb ik eigenlijk daarnaast nog een job?  :-\
Nog even geduld hé Eric...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Proficiat aan de verdiende winnaar van 2016, zo was ook men promostiek voor goud,brons en zilver..